Kertokaa asuinkunnastannastanne(Ei oo pakko)

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sori, otsikkoon tuli kirjotusvirhe: Pitäis lukee Kertokaa Asuinkunnastanne. :(

Sivut

Kommentit (31)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Täällä Oulun läänissä minä asustelen. (En asu Oulussa) Lähikaupunkeja: Kalajoki, Alavieska, Oulu, Kokkola. Asukkaita on 1100-1500. Tämä on Oulun eteläisin keskus.

Vierailija

Minä asun täällä Helsingissä. Helsingissä on n. 620 000 asukasta. Itse asun Länsi-Helsingissä. Kuuluisimpia nähtävyyksiä on varmaankin Suomenlinna, Tuomiokirkko, Linnanmäki ym. Helsinki perustettiin varmaan joskus 1500-luvulla.

Helsingissä on mukava asua. Olen asunut myös Oulussa ja synnyin Haapaveden tuppukylässä. Muutin Helsinkiin 7 vuotiaana.

Parasta täällä on toimiva joukkoliikenne. Ei tarvitse aina autokyytiä. Lisäksi palvelut ovat lähellä.Ja uuden tutkimuksen mukaan Helsingin ihmiset ovat ystävällisimpiä Suomessa!

Vierailija

Asun kouvolassa kymenlaakson läänissä.Täällä on hyvä asua ja täällä on kaikki tarvittava.vuoden vaihteen jälkeen tulevan kuntaliitoksen jälkeen Kouvola on suomen kymmenenneksi suurin kaupunki.Täällä on hyvät harrastus mahdollisuudet.

Vierailija

Minä asun täällä Espoossa, Helsingin länsipuolella. Asukaita Espoossa on noin 240 000, eli Espoo on asukasluvultan Suomen toiseksi suurin kaupunki.

Espoo perustettiin jo vuonna 1458, mutta kaupungiksi Espoo tuli vasta vuonna 1972.

Espoo on mielestäni melko vilkas kaupunki, kaikki tarvittavat palvelut ovat melko lähellä. Espoossa on hyvät Bussi-ja rautatieliikenteet.

Espoossa ei mitään erityisen mahtavia nähtävyyksiä ole.

Vierailija

Asun Kuusankoskella (Kouvolan vieressä). Se on kiva paikka jossa hyvät harrastusmahdollisuudet ja kaupat lähellä. Liittyy 2009 suur-Kouvolaan. Asukkaita on sopivasti ja viihdyn täällä Kuusaalla.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Tapsa99 kirjoitti:

Tapsa99 kirjoitti:Täällä Oulun läänissä minä asustelen. (En asu Oulussa) Lähikaupunkeja: Kalajoki, Alavieska, Oulu, Kokkola. Asukkaita on 1100-1500. Tämä on Oulun eteläisin keskus.

Minä asun Ylivieskasssa. Tämä ei ole mikään jättikaupunki, mutta ei myöskään mikään tuppukylä. Minusta täällä on mukava asua.

No sinne ei täältä ole pitkä matka.. olen käynyt siellä(kin).

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Juuh.. Oulun läänissä Kempeleessä, pienessä kunnassa jumitan vielä 2kk.. Täällä on vaan hiekkakuoppia.. ja urheilumonttuja.. ei mitään erityisempää.. Milloin tää ois 50-80v sitten perustettu tää käpykylä..

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tapsa99 kirjoitti:Täällä Oulun läänissä minä asustelen. (En asu Oulussa) Lähikaupunkeja: Kalajoki, Alavieska, Oulu, Kokkola. Asukkaita on 1100-1500. Tämä on Oulun eteläisin keskus.

Minä asun Ylivieskasssa. Tämä ei ole mikään jättikaupunki, mutta ei myöskään mikään tuppukylä. Minusta täällä on mukava asua.

Vierailija

Minä asun Kuopiossa. Kuopio sijaitsee Itä-Suomessa, Pohjois-Savon läänissä. Nähtävyyksiä ovat esim. Puijon torni.

Vierailija

Minä asun täällä Savonlinnassa. Täältä Mikkeliin on 100 km. Tunnetuimpia nähtävyyksiä on Olavinlinna. Helsinkiin on täältä n.4 tunnin ajomatka. Täällä on rauhallista asua ja palvelut ovat lähellä. Koulukaan ei ole kuin n.1 kilometrin päässä. Tämä ei ole niitä suurimpia kaupunkeja, mutta kesällä (Savonlinnan oopperajuhlien aikana) täällä on paljon ihmisiä, varsinkin Venäjäläisiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat