mikä on parasta Don rosassa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

musta se piirros tyyli

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Tarkka ja omaperäinen piirrosjälki on varmaan Rosan kaikista paras ominaisuus. Lisäksi tarinoiden humoristisuus ja pienet oikeat tiedonjyväset taustatyön tuloksena historiallisissa seikkuiluissa ovat erittäin mukavia, esimerkkinä vaikka Sammon salaisuus. Niin, ja tietysti tarinoiden juonet ja myöskin tapa, jolla hän esittää Roopen, on ainutlaatuinen ja suorastaan ihana, siitä taas hyvä esimerkki on Kirje kotoa -tarina.

Vierailija

Offtopic: Don Rosaa ei ole taskareissa sen takia koska taskareihin tekee tarinat Italialaiset. Toki Barksiakin ja muita on vähän joskus alkuaikoina nähty mutta niiden tekeleet on liian isokokoisia taskariin.

Ontopic: Mielipiteeni voi nähdä sivulla 3

Vierailija

Don Rosassa on parasta se että sillä on tosi hyvä piirrustustyyli ja vähän jännittävät tarinat.Se on mun toisiks paras piirtäjä ja käsikijoittaja

Vierailija

Don Rosan tarinoissa taustallakin tapahtuu aina jotain (yleensä lintu ja mato kamppailevat). Hän piirtää myös yksityiskohtaisesti ja useissa tarinoissa on tositapahtumiin perustuva juoni. Don Rosa on paras! Lisäksi ensimmäisessä ruudussa (kaikki varmaan tietää) on piilotettu teksti D.U.C.K. Don Rosan töiden harvoin tapahtuva ilmestyminen Aku Ankassakin tekee siitä kauan odotetun herkun.

Olen Don Rosa-fani, asiantuntija vaikka itse sanonkin. Rosa rules!

Vierailija

Akuking kirjoitti:Don Rosassa on parasta se että sillä on tosi hyvä piirrustustyyli ja vähän jännittävät tarinat.Se on mun toisiks paras piirtäjä ja käsikijoittaja

Kukas se paras piirtäjä sitten on?

Vierailija

Se piirrostyyli, pieni piiperrys, yksityiskohdat. Niin tarkkaa työtä! Toisiksi Rosan huumorintaju, tarinat suorastaan pursuavat yli kaikista vitseistä ja sutkauksista. :D Kolmanneksi mahtavat juoni-ideat. Niitä jaksaa lukea aina uudestaan ja uudestaan. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat