Divarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin elikkä, käykö kakaan antikvariaateissa eli divareissa. Mitä mieltä olette? Mitkä ovat hyvät hinnat ja oletteko tehneet löytöjä? Jos olette niin kertokaa pois vaan. Minusta on tosi nastaa, että sellaisia on. Sieltä löytyy hyvin lukemista ja hinnat eivät päätä huimaa. :)

Sivut

Kommentit (75)

Vierailija

Divareissa on ihan kohtuuhinnat!

lehdet about 20sent-1e

taskarit 1-3e ja tuplat vähän enemmän

kovakantiset n 20e

roope 50cent-1,50e

jne jne

käyn paljon divareissa,niin se kokoelma karttuu...

viimeksi kun kävin hesassa divari kierroksella,siel oli sellanen divari kun Antin POika.sen piti olla auki 17.30 asti ja kello oli 16.30 eikä ollu auki,mitäköhän peliä ne oikee pelaa :/

Vierailija

Kävin ennen paljonkin, koska se on melkeimpä ainoa tietämäni paikka joska saa halvalla vanhoja ja hyväkuntoisia taskareita. Enää en ole ehtinyt käymään

Vierailija

mä en oo ostanut taskareita vähään aikaan divarista,kun mulla on ollut jo kaksi vuotta kaikki taskarit koossa..mutta toki aina uusimman taskarin ostan,heti kun ilmestyy ;)

Vierailija

kannattaa käydä ne jotka ei oo käyny koskaan sieltä voi tehdä hyviä löytöyjä (olen ostanut sieltä melkopaljon taskareita) PS. minä käyn Hesassa divarissa: Musta kulkukissa

Vierailija

Divareissa likkuu myös huijareit, jotka myy mukamas ensimmäistä Aku Ankkaa, mutta ne ovat Akkarin tilaajalahjana tulleita kopioita myöhemmiltä vuosilta, joissa oikea vuosi (2001 tai 1981) on sutattu tussilla tai muulla tavalla. VAROKAA HUIJAREITA!

Vierailija

Olen käydyt monta kertaa, osa Ankkoista on divareista hankittu ja hyvässä kunossa.

Roope-Setä lehti maksaa kai nykyään 50 snt (divarissa).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat