RE:Onko kirja hyllysi täynnä Aku Ankkoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No on, ja kirjahylly on muuten yhdyssana.

Sivut

Kommentit (131)

Vierailija

On kaikki kaapit ja hyllyt täynnä mutta vielä mahtuu pari vuotta. Mun kirjahyllyt on muutenkin täynnä aku ankka kirjoja

Vierailija

On täynnä enempi ku yks kirjahylly ja sängynalustan lootat..

Hyllyissä on kaikki taskarit ja muut kovakantiset sekä Akuja kansioissa, lootissa on sekalaiset Akkarit Jumbot ja Roopet.

Vierailija

On minun kirjahyllyni täynnä Ankkaa!

Kahdella ensimmäisellä hyllyrivistöllä sijaitsevat tavalliset taskarit ja teemat. Yhdellä hyllyrivillä tasa ovat Jumbot, Aikakoneet, käsikirjat, Roope-sedät ja Mini-taskarit. Sitten yksi hyllyrivi on täysin täynnä Akkarikansioita ja vielä yhdellä hyllyrivillä ova kaikki kovakantiset, Iines-lehdet, Satasivuiset, ristikkolehdet, jalkapalloalbumit ja Taikaviitta (2000)-lehdet, joita on vain yksi.

Olenkin tässä jo hetken alkanut miettimään minne siirrän seuraavat Aku Ankkani ja olemme yrittäneet vanhempieni kanssa sopia, että siirrettäisin minun kirjahyllyt olohuoneeseen ja sielä kirjahyllyt minun huoneeseeni, koska olohuoneen kirjahyllyt eivät ole läheskään täynnä ja ne ovat korkeampia.

Vierailija

No, kaikki lehdet, joita en ole kerenny laittaa kansioihin lojuvat laatikossa. Ne jotka olen kerennyt laittaa kansioihin ovat kirjahyllyssäni. Ja vievät yhen hyllyn...HUH!

Eli aika paljon vie tilaa, mut niit on sit kiva lukee aina sieltä ;)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

On jo yks ihan täynnä ja mun sängyn päälläkin on osa(meillä on kerrossänky (eli yks sänky on tavallaan toisen päällä) ja säilytän ylä sängyssä mun lehtiä siistissä järjestyksessä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat