Pystytteö lukeen aku ankkaa niin että luette vaan yhen jutun kerralla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä en pysty pitää lukee monta akkaria kerralla mä voisin kuluttaa siihen monta tuntia lman että tulee sellanen olo et en jaksa lukee. se olo tulee harvoin.

Kommentit (11)

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:Sehän on mulle mahdotonta! Heti kun olen lukenut yhden akkarin, niin on pakko penkoa jostain kolosta monta Aku Ankka lehteä lisää.

Tuttua minulle.

Vierailija

Sehän on mulle mahdotonta! Heti kun olen lukenut yhden akkarin, niin on pakko penkoa jostain kolosta monta Aku Ankka lehteä lisää.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hmm... Jos luen, voin käyttää siihen monia tunteja, ja jopa koko päivän(Siis en nyt yleensä lue koko päivää, kun aamulla täytyy mennä uimakouluun, päivällä täytyy syödä, tulla tänne sivustolle, käydä ulkona, joskus täytyy käydä kirjastossa ja kaupassakin...) Yleensä voin lukea satoja sivuja kerralla, parhaimmissa tapauksissa jopa 1000...(En yleensä lue tuhatta sivua kerralla...) Jos luen, en voi lopettaa ennenkuin tulee nälkä/joku hyvä ohjelma telkkarista/Täytyy tulla tänne sivustolle/käydä kaupassa/käydä kylässä...jne... Mutta illalla, kun tulee yö, lopetan yleensä vasta silloin lukemisen...(yleensä n.Klo 23.00-23.30 ajalla... Luen, oli mikä aika vuodesta/päivästä hyvänsä! olisi ehkä vielä paljon kerrottavaa, mutta lopetan nyt.

Adiel
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Lainaus:
RE:RE:Pystytteö lukeen aku ankkaa niin että luette vaan yhen jutun kerralla?

Vierailija - 05.06.08 04:08 (ID 87775)

MillaMagia8 kirjoitti:Sehän on mulle mahdotonta! Heti kun olen lukenut yhden akkarin, niin on pakko penkoa jostain kolosta monta Aku Ankka lehteä lisää.Tuttua minulle.

Totta

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Adiel,onko pakko nostaa näin turhia topiceja,ja kirjoittaa kaikkiin vain "totta".Ei siinä ole mitään järkeä!Näissä topiceiissa ei olla käyty aikoihin!

/;

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat