Paras moni osainen tarina?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sanokaa kolme parhainta moni osaista Aku Ankassa ilmestynyttä sarjaa!

1. Myyttien saari 2. Se formula homma 3. Robin Hood -tarina

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Se formulahomma, myyttien saari ja Robin Hood (siinä tarinan otsikossa se näyttää mun mielest et siin lukis Robin Goon :D)

Vierailija

Robin Hood taitaa olla täällä yleisessä suosiossa.

Oli (mun mielestä ainaki) kivaa kun tuli vähän erilaisempia tarinoita. Ja muutenkin moniosaset on kivoja kun pitää jännittää seuraavaan lehteen. Kuka on lukenut sen 1999-2000 lehtien moniosasen uus vuosi tarinan? Mun mielestä se oli tosi hyvä! Ottakaa kantaa!

Vierailija

JaPa kirjoitti:

Rhea kirjoitti:Robin Hood taitaa olla täällä yleisessä suosiossa.&lt;br /&gt;<br />

Oli (mun mielestä ainaki) kivaa kun tuli vähän erilaisempia tarinoita. Ja muutenkin moniosaset on kivoja kun pitää jännittää seuraavaan lehteen. Kuka on lukenut sen 1999-2000 lehtien moniosasen uus vuosi tarinan? Mun mielestä se oli tosi hyvä! Ottakaa kantaa!

<br />

Se oli kyllä loistava sarja, mielenkiinnolla odotin aina seuraavaa jaksoa! Formula 1 -sarja oli myös aivan loistava.<br />

<br />

Sitten on Shamborin sarja, joka oli ihan uskomaton. Sitähän tuli hajanaisesti silloin 2000-luvun molemmin puolin, sitten tuli n. kuuden vuoden tauko kunnes nyt pari vuotta sitten kunniakas sarja sai päätöksensä, joka jäi mielestäni ikävä kyllä vähän laimeaksi... Mutta muuten erinomainen moniosainen tarina.

sama täällä....

käyttäjä-7652
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rhea kirjoitti:Robin Hood taitaa olla täällä yleisessä suosiossa.<br />

Se oli kyllä loistava sarja, mielenkiinnolla odotin aina seuraavaa jaksoa! Formula 1 -sarja oli myös aivan loistava.

Sitten on Shamborin sarja, joka oli ihan uskomaton. Sitähän tuli hajanaisesti silloin 2000-luvun molemmin puolin, sitten tuli n. kuuden vuoden tauko kunnes nyt pari vuotta sitten kunniakas sarja sai päätöksensä, joka jäi mielestäni ikävä kyllä vähän laimeaksi... Mutta muuten erinomainen moniosainen tarina.

Vierailija

se vanha sarjis jossa mikin piti mennä kuninkaaksi sinne toiseen valtioon joka tuli vähän aika sitten akkarissa en muista nimee.

Vierailija

Niistä jatkiksista mitä oon lukenu nii ehdottomasti Don Rosan piirtämä White Agony Creeckin vanki. En yleensä pidä pitkistä sarjoista mut tää on kyl ihan LOISTAVA.

Vierailija

Ehkäpä eräs Mikki-tarina, joka ilmestyi muistaakseni kolmessa lehdessä. Mikki joutui siinä kadonneelle saarelle Hessun ja professori (nimi?):n kanssa.

Vierailija

Musta paras moniosainen tarina oli se yukonin juttu, jossa Roope vei Kultu Kimalluksen kaivoksilleen Klondiikeen. Se oli niin romanttinen ja ihana... Sitä on vaikea kuvailla=}

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat