aku ankan hienoimman kömmellykset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sanokaapa kaikki teidän muistaman cooleimmat Aku Ankan kömmellykset

Kommentit (13)

Vierailija

se kun aku oli etsimässä vaahtokarkkeja ni tulppu oli jo ostanut kaikki

ni akun veljen pojat olivat varastanut tulpulta vaahtokarkkeja mut aku oli jo perunut juhlat sitten akulla välähti se otti vaahtokarkit ja laittoi niihin jotain ainetta ja heitti ne jousipyssyllä ne tulpun pihalle ja sitten tulpun ja akun talot paloivat tuhkaksi. LOPPU.

Vierailija

Mun mielest siin ei oo mitään hauskaa, että Aku aina mokaa kaikki asiat.. !!!!!!!!! Mitä hauskaa on lukea epäonnistumisia ja kaikki tarinat on nykyää sellasii !

Vierailija

Karhukopla kirjoitti:Mun mielest siin ei oo mitään hauskaa, että Aku aina mokaa kaikki asiat.. !!!!!!!!! Mitä hauskaa on lukea epäonnistumisia ja kaikki tarinat on nykyää sellasii !

olen samaa mieltä, vaikka monet akun epäonnistumiset ovatkin hauskoja, olisi kiva jos aku onnistuisi välillä. :D:D:D:D

Vierailija

RPE45CE kirjoitti:Se, kun Aku vahingossa sulatti suuret määrät margariinia ja sitten sinne tuli maissirekka ja maissit tippu siihen margariiniin ja niistä tuli poppareita.

Mun on sama,se oli hauska

Vierailija

Miil... kirjoitti:

Karhukopla kirjoitti:Mun mielest siin ei oo mitään hauskaa, että Aku aina mokaa kaikki asiat.. !!!!!!!!! Mitä hauskaa on lukea epäonnistumisia ja kaikki tarinat on nykyää sellasii !

<br />

olen samaa mieltä, vaikka monet akun epäonnistumiset ovatkin hauskoja, olisi kiva jos aku onnistuisi välillä. :D:D:D:D

No just se akus onkii ain hauskaa, ku se mokaa lähes aina!

Ja sitä paitti, kyl se joskus onnistuu jossain.(Nii, joskus):D

Vierailija

aku ankka1 kirjoitti:kun aku muuttu vahingossa hirviöks.vähä se oli nolo.

No vähäks minuu pelotti lukee sitä, nii pelottava se oli!

Saattaa olla noloo luettavaa, mut se on totuus siit sarjast!

Vierailija

Lainaus:
RE:aku ankan hienoimman kömmellykset

RPE45CE - 14.03.08 08:14 (ID 2432) Se, kun Aku vahingossa sulatti suuret määrät margariinia ja sitten sinne tuli maissirekka ja maissit tippu siihen margariiniin ja niistä tuli poppareita.

Ooooon saaaamaaaa mieltäääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):):):):):):(:(:(:(:/:/:/:/:/

Vierailija

Kun Aku laittaa roopen arvopaperit kassakaappiin eikä saa sitä enää auki ja heittää sen htellin yläikkunsta alas ja se tippuu suoraan Roopen auton päälle.

-PerusRoope-

Vierailija

Se, kun Aku vahingossa sulatti suuret määrät margariinia ja sitten sinne tuli maissirekka ja maissit tippu siihen margariiniin ja niistä tuli poppareita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat