Ei palstoja vääriin paikkoihin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minua vähän ärsyttää, kun jotkut tekevät palstoja vääriin paikkoihin. kuten se Munaajan paluu animaatioissa. lisäksi jotkut tekevät tänne palstoja, jotka eivät liity mitenkään Aku Ankkaan. Onko se rasittavaa?

Kommentit (13)

Vierailija

On ärsyttävää, välillä en edes mene katsomaan joihinkin keskusteluihin kuten "Oletko kokeillut lainelautailua?". Joskus voi mennä vahingossa väärään paikkaan, tai käydä kahteen, mutta voisi sitä vähän katsoa mihin laittaa.

Vierailija

Jäätelö kirjoitti:Minua vähän ärsyttää, kun jotkut tekevät palstoja vääriin paikkoihin. kuten se Munaajan paluu animaatioissa. lisäksi jotkut tekevät tänne palstoja, jotka eivät liity mitenkään Aku Ankkaan. Onko se rasittavaa?

Se on kyl aika typerää.

Vierailija

Se on ärsyttävää, joskus esim. nettisivut osiossa kysyttiin, kumpi on parempi Rosa vai Barks tai jotain vastaavaa, you know.

Vierailija

Niinpä. Vahinkoja sattuu, kuten minullakin sattui, kun en muistanut yhtä juttuu, ja laitoin sitten aiheen väärälle palstalle.

Vierailija

Turhat keskustelut ärsyttävät, mutta asiallinen keskustelu väärässä foorumissa ei ärsytä, koska minullekin on käynyt semmoinen vahinko.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

:@:@:@ Ärsyttää että tänne laitetaan Diesneyyn kuulumattomia aiheita.

eri asia on jos tänne laitetaan sivustoon kuuluvia aiheita, niitten ei ole pakko liittyä "sillä tavalla" disneyyn. Pyydän anteeksi että en laittanut aihettani "Myydänkö Taikaviitta 2000 lehtiä enään missään?" osioon kyselyt ja visailut, vaan laitoin sen julkaisuihin. En ollut oikein varma mihin panisin sen.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Kyllä se sellainen hiukan ärsyttää... Olen joutunut huomaamaan asia monia kertoja, enkä ole kovin iloinen siitä. Niin kuin ei varmaan kovin moni muukaan. Joskus tuntuu siltä että palstan kirjoittaja, aiheena esim. Mikä on lempi Disney-elokuvasi?, ajattelee: "En nyt jaksa mennä Animaatiot-osioon, laitan sen tänne kun täällä kerran ollaan."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat