Karhukoplan trampoliinipuhallus!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Karhukoplan trampoliinipuhallus peli menee mulla aina jumiin!!! Onko muille käynyt samoin? Viimeksi mulla jumittui peli taso 7, enkä pystynyt jatkamaan peliä =(.

Kommentit (9)

Vierailija

Joskus kun se tyyppi pomppii siellä ylhäällä tosikovaa nii sit se vaa sinkoutuu maahan eikä auta vaikka olis sen tramban kaa siinä kohalla.

Vierailija

Lainaus:
RE:Karhukoplan trampoliinipuhallus!!!

Jäätelö - 03.04.08 10:35 (ID 27280) Ei ole käynyt niin

Ei ole mullakkaan

Vierailija

Minä pääsin tasolle 9, siitä en päässyt eteenpäin, koska koska yksi Karhukoplan jäsenistä jumittui =( Sen jälkeen ei ole jumittunut :) Tämä on muuten turha topic.

Vierailija

pitikö nyt tämmönen topic johon ei ole vastattu puoleentoistavuoteen nostaa ylös????? no antaa vaan vajota taas topamereen

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: RE:Karhukoplan trampoliinipuhallus!!!

touhoaaja - 05.06.11 04:49 (ID 766096)

pitikö nyt tämmönen topic johon ei ole vastattu puoleentoistavuoteen nostaa ylös????? no antaa vaan vajota taas topamereen

En huomannut, että tämä oli vanha topic. Pahoitteluni. Hausta vaan etsin topiceja ja tämä iski silmääni. Ja onko vanhoihin topiceihin kirjoittaminen kielletty? Ei ole. Anteeksi vielä kerran, en huomannut päivämäärää :) En toiste nosta enää vanhaa topicia, koska olen uusi käyttäjä, en vielä oikein osaa olla AA:n sivuilla...

-MummoAnkka123, i ? Street Dance!

Vierailija

ei ole kielletty mutta ei ole kiva saada valituksia ja muutenkin emt miks ei sais kirjottaa on mulle vaa joskus niin sanottu joten vaa sori sullekkin. mun puolesta saat vapaasti kirjotella mihin vaan :)

Touhoaaja - AA.fi:n teräspalleissa ja pelihalleissa, mutta ajaa ohuot ja touhuaa ja tuhoaa jopa ruoat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat