Iineksen työpaikka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko Iines Ankalla työpaikkaa? Jos on, niin mikä?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

vaihteleva työpaikka jos sitä on ollenkaan se kuuluu siihen naisten seuuraan kai......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Vierailija

Ei Iiineksellä mitää vakituista työtä ole,mutta onhan se joskus ollu ilta pulussa ja on se ollu Roopenkin sihteeri,

Mutta tällä hetkellä sillä ei mun mielestä ole työpaikkaa!!!

Vierailija

Luulen että Iines tekee paljon vapaaehtoistyötä, ns.hyväntekeväisyyttä, ja ylipuhuu Akun aina avittamaan millon missäkin vähemmän mukavassa puuhassa.

Vierailija

Luulen että Iines tekee paljon vapaaehtoistyötä, ns.hyväntekeväisyyttä, ja ylipuhuu Akun aina

avittamaan milloin missäkin vähemmän mukavassa puuhassa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Luulen että Iines tekee paljon vapaaehtoistyötä, ns.hyväntekeväisyyttä, ja ylipuhuu Akun aina avittamaan millon missäkin vähemmän mukavassa puuhassa.

Niin se taitaa olla.

Vierailija

Eipä sillä taida vakituista paikkaa olla mutta sopisi varmaan tosi hyvin kukkakauppaan. Pitäisiköhän laittaa ehdotusta eteenpäin?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat