Harvinaiset hahmot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En pä tiedä heistä oikeastaan paljon mitään.Entä sä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

ai niinpä tietysti! Parta Jussi! Miks en muistanu... Musta parta Jussi on hieman outo hahmo. Ehkä siks kun en ole lukenut kuin kaksi Parta jussi tarinaa.

Vierailija

Ironia kirjoitti:Mites tää Ankronikassa esiintynyt uhkarohkea pilotti? Olikos hänen nimensä Heimo Huima?<br />

Joskus muistaakseni oli kyseinen hemmo jossain sarjakuvassakin. Muistaako kukaan?<br />

Meillä on nimittäin tuommonen kirjanen kuin Akun Soittotunti ja siinä on yksi Ankronikka -sarjis. Heimo pääosassa.<br />

Onko ollut muissa? miten muistaisin että on?

Heimo Huima on ollut niin monessa tarinassa, että se ei ole niin kovin harvinainen... ;)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

LeenuLiinu&Tiinu kirjoitti:Onko kukaan kullut Pluton pikkuveljestä Juniorista?

Mä oon kuullut, monta sarjista ja ohjelmaa nähny siitä, ja joo, Heimo Huima ei oo kovin harvinainen. Tiedän mäkin jotain :D

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Jos en kovin myöhäs oo, niin sanon vaa et se oli kyl hyvä tarina missä viitatar esiintyi, ja se ei ehkä oo mikää harvinainen, mut mä tykkäsin siitä vaaleenpunasest ritarista, joka myös oli Iines, joka on pari kertaa esiintyny, ja Jose on hyvä, mutta enemmän tykkään siitä toisesta niistä kolmesta caballerosta, vai miten se kirjoitetaankaan, mut siinä oli mun mielipiteet.

Vierailija

Tietääkö kukaan Moby Ankkaa tai Molli Macankkaa?

mä tiiän sen et Moby on se laivan kapteeni ja Molli on Roopen sukulaisia.

Vierailija

Tietääkö kukaan Moby Ankkaa tai Molli Macankkaa?

mä tiiän sen et Moby on se laivan kapteeni ja Molli on Roopen sukulaisia.

Vierailija

En tiedä yhtään näistä hahmoista! miksi niitä esiintyy niin vähän? Ei varmaan ole ollut moneen vuoteen...?

Vierailija

Sikari-Sakari on hyvä mut se on kai esiintyny vaan kerrann 2000-luvulla aku ankassa nro48 vuonna 2004. Jose Carioca on yks kolmesta cabaljeerosta(vai miten se kirjotetaan)xD.Marius oli Mobyn lemmikki delfiini mutta nyt sen korjaa Massu lokki.Viitatar on iineksen kaksois henkilöllisyys ja se on turha kopio Taikaviitasta.!!:I:I:I:I:I:I:I:I:I:I:I:I:I:l:l:l:l:l:l:L.:l:l:l:o:o.o.o:o.o:o.o:o:o.o

Vierailija

Giorgio Gemini on melko harvinainen. Mikä onkaan tämä mustaanpukeutuva tynnyreissä liikkuva kaksoisagentti, joka italialaisissa tarinoissa monesti esiintyy? Entä mikä on hänen alkuperänsä? No, pian se ei ole mysteeri. Inducks tietää kaiken Ankkamaailmasta. Pian maailma on jälleen saanut vastauksen yhteen sen kiperistä kysymyksistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat