Aku Ankan nettisivujen parhaat jutut +?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Matkija! mä tein samanlaisen keskustelun!

Kommentit (9)

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Keskustelu on varmaankin se paras uudistus, ulkoasun muuttuminen samaten. Ankkaprofiili avatareineen on myös mahtava lisä, ja tietysti galleria.

olen ihan samaa mieltä :- :d

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Keskustelu tietysti. Tietolaarikin on ihan hyvä ja kirjasto on tehnyt huomattavan parannuksen edellisestä. Pelit ja puuhat osio on taas mennyt taaksepäin, sillä en pysty pelaamaan sen paikan pelejä vaikka minulla on se Flash player...Galleria on ihan kohtuu hyvä keksintö ja siellä näkee paljon hauskoja piirrustuksia. Keskustelu taas on täällä jotain uutta ja mahtavaa joka sopii tänne mainiosti ja yhdistää ankkakansaa. Kauppan valikoima on laajentunut ja ulkoasu muutunut paremmaksi. :D

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Keskustelu tietysti. Tietolaarikin on ihan hyvä ja kirjasto on tehnyt huomattavan parannuksen edellisestä. Pelit ja puuhat osio on taas mennyt taaksepäin, sillä en pysty pelaamaan sen paikan pelejä vaikka minulla on se Flash player...Galleria on ihan kohtuu hyvä keksintö ja siellä näkee paljon hauskoja piirrustuksia. Keskustelu taas on täällä jotain uutta ja mahtavaa joka sopii tänne mainiosti ja yhdistää ankkakansaa. Kauppan valikoima on laajentunut ja ulkoasu muutunut paremmaksi. :D

Etkö onnistunut lataamaan Akkarin sivulta uusinta Flash Playeria??

Ei onnistunut. Siitä linkistä se ohjasi suoraa sinne Aboden sivuille ja palautetta en voinut lähettää kun en omista sähköpostia.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Keskustelu tietysti. Tietolaarikin on ihan hyvä ja kirjasto on tehnyt huomattavan parannuksen edellisestä. Pelit ja puuhat osio on taas mennyt taaksepäin, sillä en pysty pelaamaan sen paikan pelejä vaikka minulla on se Flash player...Galleria on ihan kohtuu hyvä keksintö ja siellä näkee paljon hauskoja piirrustuksia. Keskustelu taas on täällä jotain uutta ja mahtavaa joka sopii tänne mainiosti ja yhdistää ankkakansaa. Kauppan valikoima on laajentunut ja ulkoasu muutunut paremmaksi. :D

Etkö onnistunut lataamaan Akkarin sivulta uusinta Flash Playeria??

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat