Nimimerkit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette toisten nimimerkeistä? Minusta on hankala keksiä hyvä nimimerkki, mutta kannattaa, koska on inhottava kattoa jotaki pöljiä nimimerkkejä..

Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä... :)

Kommentit (10)

Vierailija

ankka313 kirjoitti:ei mun mielestä nimimerkillä ole mitään väliä,ja en oo käyttäny tätä ankka313:a muissa paikoissa kun täällä

Nimimerkillä on väliä. On hyvä, jos nimimerkki erottuu joukosta tai jää hyvin mieleen. Nimimerkki voikertoa myös jotain kirjoittajasta.

Vierailija

toubias kirjoitti:Tiedän että mun nimi merkki näyttää on huono,mut miten sen voi vaaihtaa.

Aikalailla asiallinen nimimerkki sulla on eikä tota tartte vaihtaa...

Vierailija

Itse en tiedä, erottuuko nimimerkkini hyvin, mutta ainakin se kertoo minusta jotain, esimerkiksi syntymävuoden (: Ja Weed nyt on sellainen nimimerkki, mihin olen sen verran tykästynyt että laitoin sen tänne.

Vierailija

Kyllähän nimimerkin pitää erottua muista. Mutta olen aika varma että kellään ei ole nimimerkkinä "ipu". Mun nimimerkki tulee syntymä vuodesta, ja lempinimestä. :):):):):):O:):O:I:I:I:I:O;D;)

Vierailija

93Hurtta93 kirjoitti:Kyllähän nimimerkin miettiminen on tärkeätä. Itelläni on tämä sama nimimerkki nyt kahdessa paikassa(Tuubissa ja täällä)

Minulla on tämä sama merkki jopa kolmessa paikassa. Siksi nimimerkin keksiminen oli helppoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat