nimimerkkini

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onko nimimerkkini hyvä? Täällä saa arvostella muittenkin kuin minun nimimerkkiä, muistakaa tämä:ei loukkavaasti!

//Topic vaihtui arvostele edellinen nimimerkki topiciksi jo alussa, joten pidetään tämä sellaisena.

Kirjoittaja siis aina arvostelee edellisen kirjoittajan nimimerkin. Pelkkä numeron antaminen on täyttä spämmiä eli muistakaa arvostella kunnolla. Muistakaa myös, että "ihan kiva" ei ole kunnon perustelu.

Turhat kiittelyt pois!

~Hidis

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija

FRODO95: Taidat Pitää Taru sormusten herrasta - leffoista?

93Hurtta93: Kuulostaa tavalliselta, mutta ei kuitenkaan ole sitä. Se on tosi hyvä!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Albus:

Tykkään, terv. Potterittaja jo vuodesta 2000 : ) Sopivan lyhyt ja ytimekäs, Dumbledore olisi ollut paljon ylsempi. Kyllä, hieno hieno eli 9½

tyttöoo7:

Arvioinkin sut juuri tuolla toisessa topicissa, eli:

Tässä on hankal.uuutena ö:n ja nollan välinen kohta. Tulee vähän sellainen "ööööooo" mieleen. Hauska idea kuitenkin, sitten kn sen on hahmottanut : D Sisäinen feministini tykkää, saat ysin.

ank1:

Kuulostaa nimeltä Anki. Ihan kiva, ehkä vähän tavallinen. Poikkeuksellisesti tähän iso alkukirjain ei ehkä olisi sopinut. Eipä muuta, 8½

Vierailija

LeenuLiinu&Tiinu kirjoitti:Tollo Peloton: Voisi olla Pellen veljen nimi. Ihan Ok. Entä minun nimeni?

Siis nimimerkkini.

Vierailija

lihisankka007 kirjoitti:onko lihisankka007 hyvä nimi?

Ihan kiva, toi 007 on kiva lisäys. 8½

(Se on muuten aika hauskakin.

Vierailija

Olen jo arvostellut _wonderlust_:in, joten hyppään yli ja arvostelen ank1. Mielestäni ihan ok nimimerkki, ehkä hieman tavallisen puoleinen, mutta silti jotenkin kiva. Ank kuulostaa ankalta. Arvosanaksi 8-.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitäs täällä puhuttiinkin siitä, että aina täytyisi arvostella muidenkin nickejä ( ja vähän yritystä peliin, mitkään "ihan kiva 9" -tyyppiset onnettomat virkkeet eivät ole arvostelua nähneetkään)?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat