Yleinen keskustelu piirtäjistä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuka on paras ja kuka on huonoin piirtäjä? Kuka on paras taskari piirtäjä? Ainaski mun mielestä huonoin piirtäjä on Giuseppe Perego ja paras taskari piirtäjä on Cavazzano, seuraavina tulee Flemming Andersen ja Fecchi.

Kommentit (13)

Vierailija

adz kirjoitti:1. Keno Don Hugo Rosa<br />

<br />

2. Carl Barks<br />

<br />

3. Vicar<br />

<br />

4. Giorgio Cavazzano<br />

<br />

Laittakaa teijänki Top 4 lista piirtäjistä

Mul on melkein samat:

1. Don Rosa

2. Calr Barks

3. Cavazzano

4. Vicar

Vierailija

No mikäli tässä on kyse piirtäjistä niin en sanoisi että Don Rosan piirrokset olisivat aivan parhaasta päästä, mutta hänen piirrostyylinsä sopii hyvin hänen yleensä melko realistisiin tarinoihin.

Omasta mielestäni paras piirtäjä on Vicar, koska hänen piirroksensa eivät ole liian hutaisten tehtyjä eivätkä kuitenkaan ihan turhan yksityiskohtaisia. Toinen suosikkipiirtäjäni on William Van Horn, sillä hänen tyylinsä poikkeaa mukavasti muiden ankkapiirtäjäien tavanomaisesta tyylistä ja sopii myös hyvin hänen usein melko vinksahtaneisiin tarinoihinsa.

Vierailija

Parhaimmat ovat mielestäni Don Rosa, Vicar ja Rodriques, hänen tarinoita saisi olla Akkarissa useamminkin:)Huonoimmat taas Bernado, jotkut taskaripiirtäjät esim. Flemming Andersen, William ja Noel van Horn(ja May ja Bas heymans).

Vierailija

Mun parhaiden top 4: 1.Don Rosa(Parhain)

2.Vicar

3.Carl Barks

4.William van Horn

Huonoimmat top 4: 1.Noel van Horn(Huonoin)

2.Luiz Podavin

3.Jan Gulbransson (Oli viimeisimmässä Aku Ankka Ekstra erikoisnumerossa)

4.Floyd Gottferdson

Taskaripiirtäjistä parhaat on Giorgio Cavazanno ja Fecchi ja ehkä Massimo de Vita

Vierailija

Otto94 kirjoitti:kuka on paras ja kuka on huonoin piirtäjä? Kuka on paras taskari piirtäjä? Ainaski mun mielestä huonoin piirtäjä on Giuseppe Perego ja paras taskari piirtäjä on Cavazzano, seuraavina tulee Flemming Andersen ja Fecchi.

Minäkin olen samaa mieltä paitsi, että Bernado on huonoin ja paras Piirtäjä on Carl Barks.Noista taskaripiirtäjistä olen samaa mieltä.

Vierailija

Paras aku piirtäjä on Don Rosa ja huonoinpia ovat kari korhonen ja william ja noel van hornit. Taskareissa on huonompia piirtäjiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat