loukkaava puhe!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

onko jonkun muunkin keskusteluissa loukkaava puhetta minun on ja kyllä tulee paha mieli ?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

mistella kirjoitti:Ei kannata välittää ihmisistä jotka tietentahtoen haluaa loukata, sellaset ihmiset ja viestit on hyvä jättää huomioitta.

Tähän kenelläkään ei taida olla lisättävää.

Vierailija

Brunhilde kirjoitti:Täytyy muistaa, että meitä on eri-ikäisiä ja kaikille ei ole vielä kehittynyt taitoa lukea "sävy" omasta tekstistään. Siksi olisikin tärkeää, että lukisi oman viestin ennen kuin lähettää sen, ja lukiessa ajattelisi, haluaisiko itse saada sen viestin.

Täysin totta: Monet pienet, jotka kirjoittavat vaikkapa läpällä jotain jollekin toiselle saattavat loukata toista pahasti. Vanhempien tekstin huumori/sarkasmi taas saattaa olla liikaa näille 12-vuotiaille, ja se voi satuttaa. Vanhemmat, koittakaa vain kestää nämä lasten kirjoitusvirheet ja pilkunkäytön osaamattomuus, ja menkää vaikka kritisoimaan W.Van Hornia.

Vierailija

mä oon kirjoittanut jokaisen tekemäni keskustelun nimen ylös ja olen tehnyt 54 keskustelua ja melkein jokaisessa on ollut jonkin verran loukkaavaa puhetta siitä tulee kyllä tosi surullinen mieli:(

Vierailija

Brunhilde kirjoitti:Täytyy muistaa, että meitä on eri-ikäisiä ja kaikille ei ole vielä kehittynyt taitoa lukea "sävy" omasta tekstistään. Siksi olisikin tärkeää, että lukisi oman viestin ennen kuin lähettää sen, ja lukiessa ajattelisi, haluaisiko itse saada sen viestin.

niinpä itse yritän ainakin ajatella millaista olisi jos itae saisin sellaisen viestin

Vierailija

nappi4 kirjoitti:Minun keskusteluissani ei ole ollut, mutta näin erään keskustelun jonka kirjoittaja oli vain sanonut että oli kivaa kun uusi kultasuoni löytyi ja joku oli jo heti tullut sanomaan: ketä kiinnostaa? Minusta se oli aika töykeästi sanottu.

totta tuo oli töykeetä

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

SAMI-96 kirjoitti:mä oon kirjoittanut jokaisen tekemäni keskustelun nimen ylös ja olen tehnyt 54 keskustelua ja melkein jokaisessa on ollut jonkin verran loukkaavaa puhetta siitä tulee kyllä tosi surullinen mieli:(

Oletpas tehnyt monta keskustelua. Harmi, että niisä joissain on ollut loukkaavaa puhetta.

Vierailija

Piia kirjoitti:ei oo tullut vastaan loukkaavia puheita. miten tehdään oma keskustelu?

paina siitä tekstistä esin keräily niin sitten menet sen sivun alalaitaan ja ota se luo uusi keskustelu niin loput o selvää:)

Vierailija

Brunhilde kirjoitti: Täytyy muistaa, että meitä on eri-ikäisiä ja kaikille ei ole vielä kehittynyt taitoa lukea "sävy" omasta tekstistään. Siksi olisikin tärkeää, että lukisi oman viestin ennen kuin lähettää sen, ja lukiessa ajattelisi, haluaisiko itse saada sen viestin.

Tossa olet kylla ihan oikeassa ja olen itsekkin pari kertaa huomannut jossain keskusteluissa aika loukkaavaa puhetta.

Vierailija

miun keskusteluihin ei paljoa kukaa vastaa, joten eipä oo ollu loukkaavaa puhetta... mutta on loukkaava puhe kyllä todella ilkeää.

Vierailija

En ole nähnyt luokkavia tekstejä, muuta kuin erään Arskan joka aloitti moittimalla FRODON nimmaria huonoksi. huhuh.

Jotkut ovat herkempiä kuin toiset, tehdään sitten kärpäsestä härkänen.

Parempi mennä matalalentoa ettei tule lunta tupaan.

Vierailija

Voi miten kauheaa jos joku vastaa "ketä kiinnostaa". Tarvitse tommosista mitättömistä asioista välittääkään, ja tommoset turhat vastaukset voi jättää omaan arvoonsa! Ja jos oikeasti jotai loukkaavaa tekstiä tulee niin kyllä se tältä foorumilta lentää kaarella ulos hyvinkin nopeasti..

Vierailija

Niin, kai täällä jonkin moinen seulonta on. Minustakaan tuo ketä kiinnostaa ei ole mikään kauhean loukkaava, tietysti sitä ei olisi tarvinnut sanoa, mutta ei semmoisesta kannata kauheaa showta tehdä vai mitä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat