Hinta-arviot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei!

Tässä topicissa voitte kysellä muulta kansalta, mikä on heidän mielestään tietyn julkaisun arvo. Voitte esimerkiksi kysyä, paljonko maksaa muiden mielestä Jouluparaati tai joku muu julkaisu.

Älkää siis tehkö mitään muuta topiccia jossa vain kysytään yhden tuotteen hintaa vaan jos näette tämän topicin, kysykää sitä täällä niin muut voivat vastata, ja tietenkin myös oman tietämykseni mukaan vastailen.

PS. Pahoitteluni, jos tälläinen on jossain, mutta ainakaan en ole löytänyt sellaista.

Sivut

Kommentit (467)

Vierailija

Paljon maksaisitte don rosan piirtämästä aku ankkasta joka on tietysti aito original. Siinä on värit ja a/4 paperin kokonen. Mulla on sellainen sain sen syntärilahjaksi. Se täysi kookoinen eli koko aku kuvassa ;)

Vierailija

Mandariina kirjoitti:Oletteko muuten sattunut näkemään divariessa mielestänne halvin tai kalleinta löytynyttä Disney- julkaisu?. Itse olen huomannut, että aivan asunpaikkani lähellä olevassa divarissa Aku ankkoja saa 0,20 sentillä, tosin luulen, että se on yleistä kaikissa divareissa. Kaikista vanhemmat akkarit ovat tietenkin aivan eri asia.

Olet aivan oikeassa, sillä tavallisesti divareissa jos ostaa yhden -80-luvun lehden, se maksaa 0,20€. -70-luvunkin lehdissä on melko usein se hinta mutta alkupuolen maksaa sitten 0,50-1€. Joskus saattaa toki löytää 0,10€ myytävänä lehtiä, mutta silloin niissä on melko usein jotain vikaa jos ostaa divarista mutta kirpparilta voi saada vaikka priimana ja todella halvalla sillä jotkuthan vaan haluu päästä eroon ylimääräisestä "roinasta" eroon ja niille raha ei ole se tärkein asia kun ne myy pois.

Vierailija

Hei!

Haluaisin kysyä kysymyksen niiltä, joilla ON vuoden 1953 Jouluparaati. Eli onko teillä joilla on kyseinen harvinaisuus tietoa, paljonko on sellaisen arvo jos se on siisti kappale eli jossain saattaa olla pientä kulumaa ja joka sivulla on yksi pieni halkeama tai jotain muuta kulumaa? Tähän kysymykseen siis hakisin tietoa sellaisilta jotka ovat ostaneet kyseisen julkaisun. Ei siis arvailuja vaan mielellään tietoa.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Hei!<br />

<br />

Haluaisin kysyä kysymyksen niiltä, joilla ON vuoden 1953 Jouluparaati. Eli onko teillä joilla on kyseinen harvinaisuus tietoa, paljonko on sellaisen arvo jos se on siisti kappale eli jossain saattaa olla pientä kulumaa ja joka sivulla on yksi pieni halkeama tai jotain muuta kulumaa? Tähän kysymykseen siis hakisin tietoa sellaisilta jotka ovat ostaneet kyseisen julkaisun. Ei siis arvailuja vaan mielellään tietoa.

No, ilmeisesti on aika mahdotonta että saisin hyvää vastausta, mutta haluaisin kysyä mitä olette maksaneet Joulumanteleista, esimerkiksi vuoden 1968 mantelista, sillä olen itse hankkinut sen kyseisen hyvä kyntoisena ja hintaa oli 8€, joka mielestäni oli aika halpa hinta. Miten on, paljon olette maksaneet jos olette ostaneet Joulumantelin?

Vierailija

Voiko vuoden 1975 juhlanumero (akkari) maksaa 5 euroa, jos sen ostaa divarista? Itselläni on tämä lehti ja haluaisin tietää maksoinko siitä liikaa...

Vierailija

Voi anteeksi! Korjaan, se olikin vuodelta 76, kansi keltainen, jossa Mikki johtaa paraatia lyöden rumpua jossa lukee-Juhlanumero 25 vuotta. Jos kukaan mitenkään viitsisi niin katsoisi vielä tämän. Kiitos kuitenkin akuhullulle, tiedänpä nyt tuonkin.

Vierailija

Donna Duck kirjoitti:Voi anteeksi! Korjaan, se olikin vuodelta 76, kansi keltainen, jossa Mikki johtaa paraatia lyöden rumpua jossa lukee-Juhlanumero 25 vuotta. Jos kukaan mitenkään viitsisi niin katsoisi vielä tämän. Kiitos kuitenkin akuhullulle, tiedänpä nyt tuonkin.

Eipä tuossa oikein mitään erikoista ole, tuon arvo about 1e

Vierailija

Ensiksi voisinkin kysyä, että mikä on teidän mielestä Ankkalinnan Lainvartijat-kirjan hinta, jos se on hyvässä kunnossa ja ei juuri naarmuja. Kysyisin tätä, sillä näin tänään yhdessä paikassa kyseisen jlkaisun kovakantisena ja hintaa oli vain 3€, ja minusta se oli todella halpa. Mitä mieltä Te olette?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat