Don Rosan kovakantiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

luetteko kyseisiä kirjoja jos luette mitä pidätte niistä

Kommentit (11)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulla itselläni on kolme Rosan kovakantista ja niiden perusteella ne on kyllä todella parhaita. Jouluna tulee sitten neljäs kirja kun saan kymmenen avataran aarteen. Kahessa kirjassa on Rosan nimmarit myös.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:kovakantiset on vaan niin sairaan kalliita

no täältä aku ankan sivujen kaupastahan saa ihan himo halvalla kovakantisii... ne on vaan 19 euroo tajouksessa....:$

Itelläni kovia Rosa kijoja Kadonneen kirjaston vartijat ja Musta Ritari

Vierailija

Mulla on Sammon salaisuus, mutta muita ei ole. Mä ostan niitä vaan jos niitä on halpoina, ei oo välii onko uusintapainoksina, kunhan saa halvalla.

Vierailija

Ittelläni on Kymmenen Avataran Aarre, Kadonneen kirjaston vartijat ja Musta Ritari ja kyllä lisää tulee... Erittäin hyviä

Vierailija

Ne on parhaimpia, mut sika kalliita mullu on kaikki muut paitsi Temppelin herrkätketty kruunu jos sa on Don Rosan yks hauskimmista tarinoista KUIN HOPEALAUTASELLA.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla on kaikki Rosa-kirjat. Jokaisessa on Rosan nimmari. Ainoa vika vain, että Temppeliherrojen kätketty kruunu, Musta Ritari, Roope Ankan Elämä ja teot ja Kadonneen kirjaston vartijat ovat uusintapainoksia. Sammon salaisuus ja Kymmenen avataran aarre ovat ensipainoksia ja sisältävät 2 nimmaria ja Rosan kuvan.:) Vielä RAET 2 löytyy, nimmarilla siis sekin.:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat