Mitä kortteja keräätte?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaavaan.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Hei, Jones Duck, tätä aihetta ei todellakaan olisi tarvinnut nostaa.

Itse en keräile kuitenkaan mitään kortteja. Olen keräillyt Pokémon kortteja, mutta ene enää.

Vierailija

milzuuk,älä tuplapostaa,ja sähän teit jo toisen tällasen aiheen!

mul on kaapin perällä dueleit ja pokemonkorttei..

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Turha aihe. En kerää mitään. Tuollaset kortit on aika ala-aste meininkiä.

Niin täällä sivuilla hengaakin varmaan eniten jotain ala-aste ikäsiä :P blääh

Vierailija

Jestas! Tätä ei missään tapauksessa olisi tarvinnut nostaa. Mutta ei se haittaa kauheasti.

Itse en oikein mitään kortteja kerää. Joskus nappulana keräsin jotain prinsessakortteja.

Hyvää yötä kaikille!

Vierailija

djlordi kirjoitti:Milzuuk, mikä sulla on vikana?<br />

Teet ihan turhia aiheita ja lähetät ihan turhia viestejä tänne, sori vaan!<br />

Tämä ei liity yhtään Aku ankkaan!<br />

Ei kiinnosta yhtään sun pelikortit, ja ilmoitin kaikki sun lähettämät viestit tähän aiheeseen.

olen samaa mieltä

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

kisumisu98 kirjoitti:No,Pokémon kortteja on parisen kansiollista.<br />

<br />

PS.Tämän aiheen olisi voinut laittaa pulinoihin

Niin olisi, mutta vuosi sitten ei ollut vielä pulinat-osiota.

Vierailija

Tämmöinen ei kuulu Akkarin sivuille, vain joillekin vitsin Pokemon-sivuille. Sitäpaitsi, tälläinen aihe on jo. Onko seuraava keskustelu: Pidätkö rotanpipanoista salaatilla? vai kenties: Adressi: Pultsareille ilmaista viinaa! Joka tapauksessa vastaan kysymykseesi: VIHAAN POKEMONEJA!

Vierailija

samppa kirjoitti:Hei, Jones Duck, tätä aihetta ei todellakaan olisi tarvinnut nostaa.<br />

Itse en keräile kuitenkaan mitään kortteja. Olen keräillyt Pokémon kortteja, mutta ene enää.

No vali vali...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat