Huonoin piirtäjä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kenestä piirtäjästä pidät vähiten?

Mikä hänessä on huonoa yms?

Sivut

Kommentit (195)

Vierailija

Van hornko huono.Ja p*s***!

Bernadon jälki on,kuin se olisi käytetty tehosekoittimessa ennen julkaisua.

Toinen huono on Marco Rota.Tyyli on kovin tylsä ja ilmeetön.

Parhaita ovat William Van Horn ja Kari Korhonen.

Vierailija

Marco Rota on juuri hyvä...

Mielestäni piirtäjiä ei voi lajitella, mutta itse en pidä William van Hornista, jälki on liian yksinkertaista ja ohutta.

Vierailija

Minulta on tullut vähän mutkikasta kommenttia.

Colomerin sarjoja en ole (onneksi) naähnyt,mutta kyllä se Bernado on huonoin.

Sen jälkeen tulevat Marco Rota ja Sander Gulien

Vierailija

Kyllä muillakin ovat hyvät mielipiteet.

Ei Sander Gulien minunkaan mielestä kovin hyvä ole,ja Taavi ja Touho ovat hieman rumasti piirretty.

Vierailija

Olen huomannut että kovin moni pitää Don Rosasta.Se on tosi hyvä myös.

Sarjojen tilannekomiikka ja pikkujutut taustalla ovat kivoja.Jälki on vain aivan liian pikkutarkkaa,jonka takia Don ei ole minun suosikkini.

Muutama moittikin Van Hornia.William on hyvä,mutta Williamin pojan eli Noelin jäljestä en pidä.

Eivät muuten kovin rumia,mutta esimerkiksi siinä hypnosauvasarjassa,Noelin piirtämät ilmeet olivat aika rumia.

Vierailija

Levi Big kirjoitti:huonoin piirtäjä on william van horn aina ku tulee akkaris sen piirtämä tarina ni jätän sen väliin must se on siis iha kauhee ja jos joku muu ei pidä siitä ni voi vastats mulle

van horn on todellakin huono. italialaiset ovat parhaita

Vierailija

Itse inhoan Colomeria ja sen jälkeen Bernadoa. Heidän Ankkansa ovat epämiellyttäviä, hyvä että pystyy edes heidän piirtämiään sarjoja lukemaan. Colomerin sarjoja ei onneksi nykyään enään ole julkaistu, hänen sarjojaan oli 1990-luvulla ja 2000-luvun alussa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat