Uudistukset

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tässä viestiketjussa on tarkoitus keskustella Aku Ankan sivuilla tapahtuvista uudistuksista. Kaikki uudistus-keskustelut siis mielellään tähän topiciin, eikä aina uusia, samaa asiaa käsitteleviä aiheita, kiitos.

Nyt on tullut keskusteluihin ylä ja alapuolelle tämä viesti:

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Hyvä uudistus, vaikka aika turha..

Sivut

Kommentit (20)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Sami-96 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Juu, täytyy kysyä. Herrat vain tuppaavat olemaan paikalla silloin, kun minä en ole ja poissa silloin kun minä olen paikalla...

<p />

Totta, muistanet varmaan minun ja Afin välisen tulo/lähtö ajat... :^/<br />

Mutta mitä ihmettä teet tuolla kyseisellä tiedolla...<br />

<br />

(oletko jo rekannut ruosin AA sivuille) ?

En ole vielä... Ehkä sitten joskus kun on aikaa... Ja sinun Af1:den tulo ja meno -aikoja en enää kyllä muista, kun en niitä opetellutkaan.

Vierailija

Minusta tämä on hyvä uudistus. En aina jaksaisi painaa "Edellinen" -nappulaa. Tuosta saa kätevästi tehtyä uuden aiheen, sekä pääsee helposti foorumin etusivulle. Olen tyytyväinen tähän muutokseen.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Juu, täytyy kysyä. Herrat vain tuppaavat olemaan paikalla silloin, kun minä en ole ja poissa silloin kun minä olen paikalla...

&lt;p /&gt;<br />

Totta, muistanet varmaan minun ja Afin välisen tulo/lähtö ajat... :^/&lt;br /&gt;<br />

Mutta mitä ihmettä teet tuolla kyseisellä tiedolla...&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

(oletko jo rekannut ruosin AA sivuille) ?

En ole vielä... Ehkä sitten joskus kun on aikaa... Ja sinun Af1:den tulo ja meno -aikoja en enää kyllä muista, kun en niitä opetellutkaan.

No en minäkään sitä aikaa muista, mutta yleensä kävi niin että kun minä lähdin hän tuli, minä tulin hän lähti ja niin edespäin.. :)

Vierailija

Itse en yhtään sitä käytä enkä ole kyllä tajunnutkaan sitä ennen. Minä aina menen toisia reittejä, mutta tuo olisi kätevä tapa. Yritän alkaa käyttämään sitä mahdollisimman paljon.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Hyvä juttu se on kun ei tarvi kikkailla edellinen nappulan kanssa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Sami-96 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Muistaako joku missä se oli ennen?

<p />

Sitä ei ollut, piti mennä mutkikkaampaa reittiä...

Mistäs se mutkikkaampi reitti kulki?

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Mistäs se mutkikkaampi reitti kulki?

Sorry, mutta en tiedä, en tehnyt silloin yhtään keskustelua kun en osannut, joskus sitten adz selitti minulle että jossain oikeassa laidassa on joku teksti...? Onneksi nykyään toimii helpommin...:D Kysy: adz:tiltä, MaDilta, djlordilta tai joltain muulta sellaiselta...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Muistaako joku missä se oli ennen?

&lt;p /&gt;<br />

Sitä ei ollut, piti mennä mutkikkaampaa reittiä...

Mistäs se mutkikkaampi reitti kulki?

Piti painaa ensin keskusteluihin ja sen kautta mennä tai sitten edellinen nappia...

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Sami-96 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Mistäs se mutkikkaampi reitti kulki?

<br />

Sorry, mutta en tiedä, en tehnyt silloin yhtään keskustelua kun en osannut, joskus sitten adz selitti minulle että jossain oikeassa laidassa on joku teksti...? Onneksi nykyään toimii helpommin...:D Kysy: adz:tiltä, MaDilta, djlordilta tai joltain muulta sellaiselta...

Juu, täytyy kysyä. Herrat vain tuppaavat olemaan paikalla silloin, kun minä en ole ja poissa silloin kun minä olen paikalla...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat