Tuplapostaajat...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...pois näiltä sivuilta!

Sivut

Kommentit (41)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Kahvi-holisti, eli Sami-96 kirjoitti:

fantasti kirjoitti:

Rosa4tehwin kirjoitti:Pieneimpiä typoja ei kannata lähteä korjailemaan, jos se ei vaikuta luettavuuteen. Typot pystyn katosmaan läpi sormien, kielioppivirheitä en kovin paljoa.&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Silloin tuplaposti korjauksen vuoksi on looginen, kun typot tahi kielioppivirheet tekevät viestistä mahdottoman lukea. Muuten se ei ole kuin spämmiä.

&lt;br /&gt;<br />

niin eli jos vaikka yhestä sanasta puuttu kirjain niin kannattaa antaa olla.

<p />

Heh, niinpä, kun sen korjaisi, niin olisi aika turhaa, antaa olla, mutta jos on jokin isompi virhe...:)

Sami, saitko moccamakasiinin toimimaan? Hieman erikoinen tuo sen vaihdettu nimimerkki.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Sami, saitko moccamakasiinin toimimaan? Hieman erikoinen tuo sen vaihdettu nimimerkki.

En saanut, Toimitus sai! :D:D:D Kiitos heille, suuri sellainen! :D Juu, aika erikoinen on, mutta otan siitä tuon: "eli Sami-96" osan pois, kun kerkeän, pelkkä: "Kahvi-juoppo on hyvä, ja sekun on MaDin mahtava lempinimi minulle, kun kahvia "juopottelen" ...:D heh, Kiitos Toimitus! :D

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Sami-96 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Sami, saitko moccamakasiinin toimimaan? Hieman erikoinen tuo sen vaihdettu nimimerkki.

<br />

En saanut, Toimitus sai! :D:D:D Kiitos heille, suuri sellainen! :D Juu, aika erikoinen on, mutta otan siitä tuon: "eli Sami-96" osan pois, kun kerkeän, pelkkä: "Kahvi-juoppo on hyvä, ja sekun on MaDin mahtava lempinimi minulle, kun kahvia "juopottelen" ...:D heh, Kiitos Toimitus! :D

Hyvä juttu! Toimitus on petrannut. Saankohan minäkin joskus kiitos toimituksen alkuperäisen Salwerin (Salwer1st) toimimaan.

Vierailija

Niin, se on ärsyttävää mutta minulle on kerran käyny vahingossa että olen lähettänyt saman viestin kahteen kertaan. Eli ei ne tupla viestit aina ole tahallisia.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

En saanut, Toimitus sai! :D:D:D Kiitos heille, suuri sellainen! :D Juu, aika erikoinen on, mutta otan siitä tuon: &#034;eli Sami-96&#034; osan pois, kun kerkeän, pelkkä: &#034;Kahvi-juoppo on hyvä, ja sekun on MaDin mahtava lempinimi minulle, kun kahvia &#034;juopottelen&#034; ...:D heh, Kiitos Toimitus! :D

Hyvä juttu! Toimitus on petrannut. Saankohan minäkin joskus kiitos toimituksen alkuperäisen Salwerin (Salwer1st) toimimaan.

No, ensiksi minä lähetin Toimitukselle palautetta, miksi se ei toimi, he vain sanoivat, mitä minun pitää tehdä, ja he hoitavat lopun, sitten hei toissapäivänä lähettivät viestiä, että: Nyt pitäisi toimia, ja toimii, kuten näet, kuva täytyy vaihtaa...!

Vierailija

Kahvi-holisti kirjoitti:

No, ensiksi minä lähetin Toimitukselle palautetta, miksi se ei toimi, he vain sanoivat, mitä minun pitää tehdä, ja he hoitavat lopun, sitten hei toissapäivänä lähettivät viestiä, että: Nyt pitäisi toimia, ja toimii, kuten näet, kuva täytyy vaihtaa...!

Mistä tuo: "hei" tuonne väliin tuli???

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hah, tässäkin keskustelussa on kaksi tuplapostaajaa. Tuplaåostaaminen ei tarkoita saman viestin laittamista kahteen kertaan, vaan sitä, että sama ihminen lähettäää usean viestin peräjälkeen.

Esim. näin...

goldman1997 kirjoitti:

Kolibri.96 kirjoitti:Siis tuplapostaajat? Laittaakone esim. &#034;Mitä kuuluu?&#034; &#034;Mitäs kuuluu?&#034; &#034;Mitä kuuluu sinne?&#034;

TUPLAPOSTAAJA ON JOKA PISTÄÄ VIESTIN PERÄKKÄIN!

goldman1997 kirjoitti:

Jäätelö kirjoitti:jotkut niistä ei tarkoita mitään pahaa, se tulee vain vahingossa

NII SILLO KU NÄÄ SIVUT JUMITTUU.:D

...tai näin:

Steven Gerrard#8 kirjoitti:En oo tuplapostaaja uskokaa pois !!!!! $$$$$:) :):):O :O

Steven Gerrard#8 kirjoitti:Laittaako tupla postaajat esim. en oo :):). en oo :) :). en oo:( :(

Erittäin vakuuttavaa, toinen vannoo, ettei ole tuplapostaaja ja toinen näemmä haluaa itsensä pois sivulta. Muy bien!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat