D.U.C.K

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Etsittekö Don Rosan sarjoissa usein kannessa tai alkuruudussa olevan D.U.C.K piilotekstin?

D.U.C.K tarkoittaa muuten "Dedicated to Unca Carl from Keno"

Suomeksi:Carl-sedälle omistautunut Keno

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kyl niitä aina tulee etsittyä mut jos ei löydy niin yleensa katon vastauksen esittelytekstistä jos sellanen on.

Vierailija

r.k.s kirjoitti::<x| en mäkään tajua sitä. Mutta ootteko kattoneet koskaan ilonpilaajia?

Haaaaaaahohoheehohihihuhhuhaahoheahoohhhahahahaah eli lyhyesti sanottuna Lol. Toi oli hyvä mut montako kertaa sä yrtät naurattaa mut lattialle sun hauskalla Aku Ankka tiedollasi??

Vierailija

onko teidän mielestä vaikeaa etsiä niitä? minun mielestä on, en koskaan oikee löydä niitä, vaikka kuinka etsin. huomaa siis etten ole kovinkaan tarkkanäköinen : D

Vierailija

Lainaus:
RE:D.U.C.K

Samuli - 15.03.08 07:31 (ID 4081)

Etsiminen on mukavaa ja haastavaa :)

Juuri niin, mukava olisi myös etsiä ne tekstit siitä uudesta Don Rosan kirjasta.

Vierailija

Huoh etin aina mulla on niissä vaikeuksia vaikka katon ilonpilaajan

ps kun mä teen galleria kuvia piilotan niihin anka omistuksen

Vierailija

Toimituskin voisi etsiä sen D.U.C.K:in ja sitten he voisivat rajata sen siten, et se jää.

Ehkäpä toimitus ei tiedä, missä se on, joten he ovat rajanneet sen tietämättä pois.

Kaikki on mahdollista.

Vierailija

Kyllähän siitä aina hyvä mieli tulee kun sen löytää. Joskus Pitää vain tuvautua Ilonpilaajan apuun, kun ei muuten löydä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat