Disney Pixar Cars (autot)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko te nähneet Autoja? Mielestäni se on paras elokuva mitä on olemassa. Paras hahmo siitä on ehkä Martti, Luigi tai Guido. Olen myös nähnyt Prismassa Autot-tarinakirjan jameillä on mangneettikirja ja TODELLA PALJON Autot-leikkiautoja. Oletteko te Autot-faneja? Mitä mieltä te olette Autoista?

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

En ole nähnyt elokuvaa, mutta kaverit on kehuneet paljon, en vain usko että itse tykkäisin! Mutta ei voi tietää:P

Vierailija

Albus kirjoitti:Yllättävän hyvä. Kun katoin sitä ekaa kertaa (eli viime jouluna, kun tuli Disney Chanelilta) niin ajattelin että kai tänki vois sitte kattoo. Odotukseni eivät olleet leffalta suuret, mutta tosiaankin pidin siitä.

Minäkään en odottanut elokuvalta kovin suuria, mutta kyllä se oli iloinen yllätys.

Vierailija

Tykkään elokuvasta, mutten olisi varmaankaan kattonu sitä kun kerran, ellei mun pikkusisko ja veli ois rakastunu siihen. Niinpä mä oon joutunu kattoon sen yli kymmenen kertaa niitten kaa... Meillä pyörii nurkissa hirveesti kaikkee autot-krääsää, varsinkin Martista.

Mun lempihahmot on Martti ja Guido(Luigikin OK)

Vierailija

En tykännyt yhtään, muhun ei iske tietokoneanimaatiot. Olen myöskin enemmän perinteisten anaimaatioiden kannalla.

Vierailija

Yllättävän hyvä. Kun katoin sitä ekaa kertaa (eli viime jouluna, kun tuli Disney Chanelilta) niin ajattelin että kai tänki vois sitte kattoo. Odotukseni eivät olleet leffalta suuret, mutta tosiaankin pidin siitä. Se ei ole mielestäni paras, mutta sopivasti hauska. Ja tämä keskustelupalsta on tarkoitettu Aku Ankkaan ja Disneyhin liittyviin keskusteluihin, ja Autothan ovat Disneyn tuotantoa.

Vierailija

Disney-fani kirjoitti:Hyvä elokuva, Yks parhaimmist Disney-elokuvista minkä olen nähnyt.

samat sanat on se hyvä elokuva munkin mielestäni :@

Vierailija

Laturi Tapio kirjoitti:Ei kaikki siitä tykkääkään ja esim. minun paras ystävä ei pidä siitä ollenkaan (Huono maku!).

tosi outoa tosiaan ; (

Vierailija

Hulvattoman hauska elokuva ja sopii niin tytöille kuin pojille,niin lapsille kuin aikuisillekkin.

Esim. Pikkuveljeni katsoo sen JOKA päivä, eikä kiinnostus ole laantunut yhtään vaikka saikin sen joululahjaksi...:)

KANNATTAA KATSOA!!!!(et tule katumaan)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat