Edellisestä muistan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis, kerron nyt mahdollisimman selkeästi. Tämä topic on kuten monet muutkin, siis pitää kirjoittaa jotain edellisestä. Mutta nytpä kirjoitetaankin edellisestä kirjoittajasta asioita, mitkä hänestä parhaiten muistaa. Tälläisellä aiheella ei ole topiccia ennen ollutkaan.

Tämän topicin idea ei ole mitenkään kovin kantava, mutta kyllä uskon että tämä toimii. Ja jos tämän topicin idea on mielestänne huono, ja että tätä ei olisi pitänyt tehdä, kirjoittakaa se, ja perustelkaa! Muutenhan se viesti on aivan turha. Nyt vielä selvennykseksi esimerkkikin:

Esimerkkikäyttäjä1: Muistan edellisestä kirjoittajasta parhaiten sen, kun hän joskus kesälomalla kertoi että tapahtui näin ja näin..

Esimerkkikäyttäjä2: Esimerkkikäyttäjä1: destä muistan sen, että hän on luonteeltaan tälläinen, ja kertonut joutuneensa tälläiseen tilanteeseen

Ja jos ette sitten oikein mitään edellisestä kirjoittajasta tiedä, kirjoittakaa vaikka minkälaisia hänen viestinsä ovat. Ja jos ette sitäkään tiedä, jättäkää vastaamatta topicciin, ja vastatkaa sitten kun edellisenä on joku josta tiedätte.

Toivottavasti tämä nyt toimii kuten suunnittelin.

Sami-96

Sivut

Kommentit (1982)

Vierailija

Kiitoksia paljon EmppuT! :^D Hyvä että jotkut edes arvostaa neuvojani.

(Ja Frodo, muistisi on ällistyttävä! Tuollaista muistia minäkin kaipaisin - enkun sanakokeisiin :^D)

EmppuT: stä muistan ainakin sen, että tänne rekisteröityessään hän oli hieman asioista pihalla, mutta monet henkilöt sitten neovoivat häntä. Hän kunnioittaa muita, ja arvostaa heidän mielipiteitä.

Sami-96

Vierailija

Adz: Asuu Helsingissä, ollut täällä alusta asti. Hänellä oli lemmikki tai pari. On joskus meinannut kävellä väärään taloon, koska he olivat muuttaneet. Foorumin parasta a-ryhmää! Aah, hän taisi olla myös amiksessa? Olisiko ollut niin, että hänen isällään oli punainen urheiluauto.

Mac Ducky alias MaD: Hänestä muistan paljon! Ensimmäinen juttukaverini täällä. On aina ollut reilu. Pitää kirsikoista enemmän kuin Akuhullun kertomasta videosta. Asuu lähellä merta ja pitää jääkiekosta. Heille ostettiin viime vuonna valkoinen Audi (jossa on turbo:)), oli vähän aikaa sitten Thaimaassa ja ratsasti ronsulla. Profiili oli rikki ja rekkasi uudestaan nimimerkillä Mr. Alkoholi. Omisti minulle itse tekemänsä laulun Ruotsin Akusivuilla, jossa oli ainakin MaDlinnaa ja itse polkaisin tyhjää. Laulu oli "hieman" samanlainen kuin Klamydian Aku Ankka-laulu. Pitää Green Daysta ja Linkin Parkista, puhelimessa 1 kuva ja 90 kappaletta. Pitää onkimisesta on omien sanojensa mukaan oikea Roope Ankka, siinä nyt jotain juttua:)

Siru: Myöskin tuttu Ruotsin Akusivuilta, piti ainakin jossain vaiheessa Marilyn Mansonista. Asuu Etelä-Suomessa, kyllä muistan paikankin, mutta sitä en nyt laita tähän. Koira, jonka nimi on Siru. Mukava tyyppi kaikinpuolin!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Frodo... Frodollahan on mopo! Sen muistan. Ja hän asuu isoskossa keltaisesa talossa, jossa on iso piha... Ja hän on myös hyvä ja asiallinen käyttäjä. Ja taitaa olla hiukan vähempituloisesta perheestä, jos oikein muistan.

Jännityksellä odotan mitä minusta muistetaan:D.

Vierailija

Miil... Hän on se käyttäjä, josta en periaatteessa muista yhtään mitään. Mutta hänen avansa tulee mieleen aina kun kuulen tuon nimimerkin. Ja sitten tietysti nyt muistan sen, mitä profiili kertoo. (lemmikit, harrastus, jne...)

Sami-96

Vierailija

Sami-96 on jäänyt muistiini hänen asiallisesta kirjoittamisesta, että se että hän on myös oikein mukava käyttäjä. Muistan, että Sami asuu jossain hieman pienemmässä kaupungissa Suomessa. Myös Samin ava on oikein hyvin jäänyt päähän.

Vierailija

Sami-96:sta muistan, että olet syntynyt samana vuonna kuin minä, olet yksi aktiivisimmista käyttäjistä, asut jossain karjalassa, soitat oliko se nyt sähkökitaraa ja harrastat motocrossia. Pidät myös Eppu Normaalista niin kuin minäkin! Käyttäjänä olet minun listalla sijalla 1.

Mutta missä tarinassa tuo sinun profiilikuvassasi oleva Kari on esiintynyt. Minä kun ole nähnyt häntä kertaakaan.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Jones Ducke on uusimpia käyttäjiä, mutta on tullut minulle jo jokseenkin tutuksi. Hänet muistaa hyvin hänen hauskasta, omaperäisestä ja hienosto nimimerkistään. Hänet muistin myös hänen vanhasta profiilikuvastaan...

On muuten tullut muutamassa päivässä aivan täyteen tämä topic...

Vierailija

Otto on Espoosta, ja hänellä on 7.5 syntymäpäivät. On tehnyt videoita, joita löytyy YouTubesta. Koulussa joskus tehnyt "tuhmuuksia" ja on tänään hörppinyt jo varmaankin lähemmäs 4-litraa simaa. Kirjoittaa hyviä viestejä ja on huumorintajuinen heppu.

Sami kirjoitti:susia...

Täällä korvessakin niitä on, vaikka asunkan huomattavasti etelämmässä. Lönkyttelevät tuossa melkein kylän "keskustassa".:) Vaarallista asua korvessa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat