Onko Don Rosan kaikki sarjat hyviä ja kinka mones Rosa on paremmuusjärjestyksessä teillä????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä Rosan kaikki sarjat on hyviä ja Rosa on paras ja sit tulee Carl Barcs.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

mun mielestä kaikki Don Rosan sarjat ovat hyviä ja hienosti piirrettyjä. Rosa on mun listalla kistaton ykkönen sit tulee marco rota.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä Don Rosan kaikki tarinat ovat aivan loistavia. Piirtäjänä Rosa on listalla "ylhäisessä yksinäisyydessään" sijalla 1, vaikka muutkin kärkipään piirtäjät ovat hyviä. Käsikirjoittajana hän jakaa kärkipaikan loistavan käsikirjoittajan, englantilaisen Paul Halasin kanssa. Eli lyhyesti sanottuna hänen tarinat ovat erinomaisia ja Rosa onkin listallani sijalla 1. Nyt hänkään vain ei ole enää ns. nykypiirtäjä. :(

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

En voisi väittää, että olisin lukenut Rosalta yhtään huonoa tai edes keskivertotasoista tarinaa. Kaikki lukemani sarjat ovat aivan käsittämättömän taidokkaasti ja huolellisesti toteutettuja. Tämä päätee niin käsiskirjoituksiin kuin piirroksiinkin.

Listoillani hän on ehdottomasti ensimmäisellä sijalla ja painii aivan omassa sarjassaan; ei ole tullut koskaan vastaan mitään toista hänen kaltaistakaan.

Vierailija

Hänen tarinansa ovat mahtavia. Piirrostyylikin on ihan hyvä. Hieman pikkutarkkaa piirrosta kuitenkin. Listallani sijalla 2.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat