_nimimerkki arvostelut_

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä Tarkoitus ois aina arvostella mahdollisimman pitkästi ja POSITIIVISESTI 1 Edellisen nimimerkki, nimimerkkiä ei saa valita vaan edellisen arvostelijan nimimerkki arvostelkaa. MUISTAKAA EI MITÄÄN ILKEÄÄ TAI LOUKKAAVAA VAAN POSITIIVISTA! Ja myös mahdollisimman pitkiä. Laittakaa Arvostelu jotenkin näin: esim.

_Taika-Ankka_

Sit tekstiä.

arvosana:4-10

Jotain tonne päin.

Mukavia Hetkiä Kaikille toivotellen:

-Taika-Ankka

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Samin olen jo arvostellut, joten otetaan nyt Mary-Kate.

Nimimerkki sopii hyvin kuvaan. Siitä tulee heti mieleen jokin Kultun kaltainen kaunis neito. ;DD. Eli kuva sopii hyvin nimimerkkiin.

Arvosanaksi: 9½, ja vähän päälle.

Vierailija

Aika erikoinen ja hauska nimimerkki, eipähän kenelläkään muulla oo samanlaista! En tiedä kyllä mistä sen keksit :D Annan 8-

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:Samin olen jo arvostellut, joten otetaan nyt Mary-Kate.

Nimimerkki sopii hyvin kuvaan. Siitä tulee heti mieleen jokin Kultun kaltainen kaunis neito. ;DD. Eli kuva sopii hyvin nimimerkkiin.

Arvosanaksi: 9½, ja vähän päälle.

Oi kiitos, Jonsku Ankka :D

Vierailija

aaf on niinku aku ankka fani :D ja ViVi on niinku mun nimestä Virve, noi profiili tiedot on pikkusiskon nimel mut mä tääl oon kyl enemmä :o ja NaNa on sit pikkusiskon nimestä:@ sitä ei kyl siinä tarttis :|

Vierailija

tyttöoo7 kirjoitti:Sori ROSSU 98 mulla ei näkyny sun tekstiä..En tidä mihin sana ROSSU viittaa mutta annan tälle numeroksi 7-

Rossu on mun lempinimi!

Vierailija

Aaf-ViVi-NaNa, kiva nimi viivat antavat lisäpotkua nimelle, nimi sopii myös kuvaan oikein hyvin. Nimi on keksitty hienosti. Mutta miinusta taas antaa ViVi:n ja NaNa:n sisällä olevat isotkirjaimet.

Muuten ihan hyvä. 9½ tai 10- tai 8+.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat