Mustakaapu vai Musta Pekka????????????????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Omasta mielestäni mustakaapu koska hän on älykkäämpi.(ainakin omasta mielestäni)

Kommentit (11)

Vierailija

oggu kirjoitti:Omasta mielestäni mustakaapu koska hän on älykkäämpi.(ainakin omasta mielestäni)

Olen samaa mieltä.

Vierailija

oggu kirjoitti:Omasta mielestäni mustakaapu koska hän on älykkäämpi.(ainakin omasta mielestäni)

Mustakaapo on parempi...

Vierailija

Mustakaapu ehdottomasti! Hän on paljon nokkelampi ja mitä ihmeellisimpiä keinoja hänellä on; muuttua sähköksi, saada toinen hypnoosilla toinen valtaansa vaikka toinen ei tiedä siitä mitään, muuttaa itsensä kaksiulotteiseksi... Listaa tulisi vaikka kuinka paljon, mutta nyt en rupea sitä rustaamaan... :)

Plussa sinulle kukkakeppi#313, näitä vanhoja aiheita kannattaa nostaa, eikä joka kerta tehdä uusia. Tämä on viele (ainakin minun mielstäni) järkevä aihe. Esimerkiksi, "kuka on lempihahmonne"-keskustelua ei saa misän nimessä nostaa! Niitä on jo liian monta!

Vierailija

Mustakaapu on nokkelampi, mutta Pekka hauskempi ja persoonallisempi. Vaikka Pekka jää aina kiinni ei se tee siitä huonoa hahmoa. Aku Ankassahan on kyse siitä että hyvä voittaa aina. Minulle se on aivan sama sillä Mikki maailma on pe****stä. Karhukopla ja Milla Magia voittaa nuo molemmat!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat