Minä/Me kirjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mitä tykkäätte näistä ja omistatteko yhtään

Kommentit (13)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla on vaan Minä Roope Ankka(3p.), ja oon kuullu että ne on tosi hyvii mutta mitään muuta kuin Minä Aku Ankkaa ei enään oikein saa mistaan, varsinkin Minä Hessu. En kyllä tii pitääkö paikkansa mutta toivottavasti ei.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

en omista enkä ole lukenut mitään niistä (nyyh) yritin kyl ruinata jotain niistä jouluna mut ei vanhemmat suostu ostaa :(

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Mulla on vaan Minä Roope Ankka(3p.), ja oon kuullu että ne on tosi hyvii mutta mitään muuta kuin Minä Aku Ankkaa ei enään oikein saa mistaan, varsinkin Minä Hessu. En kyllä tii pitääkö paikkansa mutta toivottavasti ei.

Näin hiljattaen suomalaises kirjakaupas Minä Aku Ankan,

Se on MÄ Hessu ei Minä Hessu..noita voi etsiä huuto.netistäkin.

Vierailija

Otsikkoon sopisi Mä/Minä/Me Kirjat..

Mulla on Minä Roope, Minä Aku ja Me Tupu Hupu ja Lupu, meinasin ostaa Mä Hessun mutta en sit viittiny..;)

Vierailija

donaldduck96 kirjoitti:Minulla ei ole mitään niistä. Onkohan kellään tietoa paljon ne suunnilleen maksaisivat?

N.36-40 euroo uskon, mutta esim.huutiksesta voi saada halvalla..mä sain yhen sieltä tosi halvalla.

Vierailija

Minulla on Minä Aku Ankka, Minä Roope Ankka ja Me Tupu Hupu Lupu.

Ne on hyvii kirjoja, mutta huonoi puolii niissä on niiden hinta joka on aika iso useinmiten ja niiden koko, sillä mä en saa niitä kirjahyllyyn kovin järkevästi.

Vierailija

Haluaisin sellaisen, minulla ei ole yhtään, enkä ole lukenut yhtään. Olen nähnyt niitä jossakin, varmaan divarissa. Tosi painavia ovat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat