Kysymyksiä ja vastauksia

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne saa kirjoittaa mieltä askarruttavia kysymyksiä Aku Ankkaan ja näihin netti sivuihin liittyen. Toivottavasti vastaajia myös löytyy. Oma bropleemani on, että onko puuttuvia Akkarin irtonumeroita mahdollista tilata esim. postimyynnistä?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Mirkku kirjoitti:Minulla olisi kysymys, ei se nyt ihan suoraan Akuun liity... Eli Tuurin sivulilla pitäisi olla jossakin ilmoitus, että Rosa tulisi Suomeen. Itse en ole kuitenkaan sitä löytänyt, vaikka olenkin etsinyt. Tahtoisin siis tietää, mistä tällainen löytyy.

Siis Tuurin kyläkaupan sivuillako? Voi olla perätön juttu, kai siitä olisi akkarissa kerottu, yleensä piirtäjät vierailevat täällä vain kun heiltä on ilmestynyt jokin ankkajulkaisu, no voi olla että olen väärässä, mutta epäilen jutun olevan pelkkää perätöntä löpinää...

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Tiedättekö missä divareissa on taikaviitta 2000 lehtiä?

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Olen samaa mieltä kuin Duke Duck. Kävin juuri äsken huutonetissä ja divarissakin olin tänään.

Jep näin on.

Vierailija

Frodo "mokkeri" 95 kirjoitti:... mutta epäilen jutun olevan pelkkää perätöntä löpinää...

Voihan se olla, mutten oikein uskoisi. Viimekin vuonna kun Rosa oli Suomessa, siitä ei oltu ilmoitettu melkein missään, ei edes Akkarissa, itsekin kuulin naapurilta, ja silloinkin hän oli ollut Tuurissa. Luin se siitä eskustelusta, "tiesitkö, että Don Rosa tulee 13. syyskuuta Tuuriin?" tai joku tähän tyyliin. Toivottavasti selkenisi, olisi ikävä kököttää kotona, kun ankkamaestro on muutaman sadan kilometrin päässä:^)...

Vierailija

Frodo "mokkeri" 95 kirjoitti:No kysyisin tämmöistä kymysystä joka on erittäin tärkeä: Kertokaa te joilla on vuoden 2003 9-numero, kaikki tarinat siitä, järjestelen akkareita ja olin ennen kuin sain uusia kansioita pitänyt lehtiä numerojärjestyksessä pinoissa ja olin lykännyt puuttuvan numeron tilalle kannettoman akkarin, jonka luulin olevan kadonnut numero, mutta nyt kun laitoin niitä järjestykseen huomasin että numerossa olisi pitänyt olla Rosan jatkosarjan eka osa, olin laittanut väärän numeron tilalle! Tarvitsisi nyt tietää vuoden 2003 numeron 9 kaikki tarinat....<br />

<br />

Vastauksia, help Frodo, please help me before orcs get me and take me to the Dark Lord!!

Voinen auttaa, tarina no:1.Aku ankka, Ihanainen luolanainen. Tarina no:2.Aku ankka, Ennakkoluuloinen entisöijä. Tarina no:3.Hannu hanhi, Onni onnettomuudessa. Ja tarina no:4.Roope-setä, Unelmoiden läpi elämän. Toivottavasti tuosta oli apua. :D

Vierailija

Kiitos Leevi, siitä tosiaankin oli apua, nyt pääsen etenemään akkarin järjestelyissä, kiitos!

Ja Taikisfani, Turussa on ainakin divarissa nimeltä Alfa-Antikva, se löytyy Yliopistonkadun toisesta päästä, itse käyn siellä kun käymme Turussa, joka on 40 kilsan päässä, voi olla että siitä ei ollut hirveästi apua, jos asut vaikka Utsjoella ;)

Vierailija

Frodo "mokkeri" 95 kirjoitti: No kysyisin tämmöistä kymysystä joka on erittäin tärkeä: Kertokaa te joilla on vuoden 2003 9-numero, kaikki tarinat siitä.

Juu-u, pienen kaivelun jälkeen tärppäsi. Tässä siis listaa:

1. Ihanainen luolanainen, Vicar

2. Ennakkoluuloton entisöijä, Sander Gulien

+ tietenkin se Rosan jatkis.

Vierailija

Yukonin Hyinen Liekki kirjoitti:Juu-u, pienen kaivelun jälkeen tärppäsi. Tässä siis listaa:

1. Ihanainen luolanainen, Vicar

2. Ennakkoluuloton entisöijä, Sander Gulien

+ tietenkin se Rosan jatkis.

Sain jo tiedon, mutta kiitos kuitenkin kun vaivauduit auttamaan hobittia hädässä:D Ja kysyisin vielä tätä: Mitä toimitus on vastannut mode pyyntöihinne? Toivottavasti jotain muuta kuin "Kiitos palautteesta. Laitamme asian eteenpäin"...

Vierailija

Divareissa kannattaa käydä metsästämässä ankka-julkaisuja sekä huutokaupoissa ja -netissä. Itse viihdyn niissä.

Vierailija

Mirkku kirjoitti:Minulla olisi kysymys, ei se nyt ihan suoraan Akuun liity... Eli Tuurin sivulilla pitäisi olla jossakin ilmoitus, että Rosa tulisi Suomeen. Itse en ole kuitenkaan sitä löytänyt, vaikka olenkin etsinyt. Tahtoisin siis tietää, mistä tällainen löytyy.

rosa ei ole tulossa tuuriin se oli viime vuoden tietoa

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akulainen95 kirjoitti:Divareissa kannattaa käydä metsästämässä ankka-julkaisuja sekä huutokaupoissa ja -netissä. Itse viihdyn niissä.

Varsinkin huutonetistä saa halvalla.

Vierailija

Minulla on kaksi kysymystä: Miksi Ankkalinnassa käytetään euroja, vaikka se sijaitsee Yhdysvalloissa ja siellä käytetään dollareita? Eiköhän eurot pitäisi vaihtaa dollareiksi. Sitten toinen kysymys: miksi Ankkalinna voi osallistua Olympialaisiin ja esim. EM-kisoihin, vaikka se sijaitsee Yhdysvalloissa ja on tavallinen kaupunki.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Sinun kysymykseen, en vastausta tiedä, mutta minulla itsellä ei oikein kysymyksiä ole.

Täysin tarpeeton posti. Ei mitään sanottavaa. Tuon postin olisi voinut jättää postaamatta. Haloo, järki käteen!

Mirkku kirjoitti: Eli Tuurin sivulilla pitäisi olla jossakin ilmoitus, että Rosa tulisi Suomeen. Tahtoisin siis tietää, mistä tällainen löytyy.

Hah. Rosa toipuu vakavasta silmäleikkauksestaan tällä hetkellä. Puolijauhoinen väitteenpuolikas.

Ja sitten kysyisin Michel Nadorpista. Tiedättekös, missä päin Hollantia mies asustelee tällä hetkellä?

Vierailija

Mikkis kirjoitti:Minulla on kaksi kysymystä: Miksi Ankkalinnassa käytetään euroja, vaikka se sijaitsee Yhdysvalloissa ja siellä käytetään dollareita? Eiköhän eurot pitäisi vaihtaa dollareiksi. Sitten toinen kysymys: miksi Ankkalinna voi osallistua Olympialaisiin ja esim. EM-kisoihin, vaikka se sijaitsee Yhdysvalloissa ja on tavallinen kaupunki.

Ensinnäkin, kaikissa euroopan maissa missä luetaan Aku ankkaa on suomennettu dollarit euroiksi. Ja sitten vastaus siihen toiseen, Ankkalinna on satumaa jossa on niin maailman epäonnosin kuin myös onnekkain henkilö, sen lisäksi rikkainkin henkilö. Toiseksi Ankkalinna on niin sanottu itsenäinen valtio, en tiedä miksi, älä kysy. ;)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Frodo "mokkeri" 95 kirjoitti:Ja kysyisin vielä tätä: Mitä toimitus on vastannut mode pyyntöihinne? Toivottavasti jotain muuta kuin "Kiitos palautteesta. Laitamme asian eteenpäin"...

Oma vastaukseni oli vielä parempi, eli ei yhtään mitään. Ja kirjoitin sitä kaksi päivää. Ärh. Tosin tuo "Laitamme asiaa eteenpäin" kuulostaa juuri "Poistamme viestisi ja unohdamme asian seuraavaan kahvitaukoon mennessä" -tyyppiseltä. Ei sekään mikään maata mullistava uutinen ollut. Tuota olen nähnyt kaikkien saaneen. Erittäin vakuuttavaa. Eli ei meitä taideta ottaa vakavasti. Toivossa on hyvä elää. Tai siis oli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat