Uusi osio

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä tänne keskusteluihin vois lisätä uuden osion, jossa sais puhua mistä tahansa. Nyt täällä on vaan Disney-asioita.

Kommentoikaa toki, ja kertokaa mitä mieltä olette tästä ideasta!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ei sopisi tänne. Tää on Aku Ankka sivusto, eli täällä kuuluu puhua Aku Ankasta. Jos haluaa puhua jostain muusta niin silloin voi mennä johki muuhun Foorumi tai keskustelu paikalla.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankka_Ankka kirjoitti:Ihan hyviä perusteluja:) Mun mielest ois kiva keskustella muista asioista samanhenkisten tyyppien kanssa. On varmaan kyllä totta että tää paikka täyttyis muista kuin ankka-aiheista, muttase oissilti kiva

Niin olisi hyvä, jos tulis uus osio.

Vierailija

Kielo kirjoitti:Ei sopisi tänne. Tää on Aku Ankka sivusto, eli täällä kuuluu puhua Aku Ankasta. Jos haluaa puhua jostain muusta niin silloin voi mennä johki muuhun Foorumi tai keskustelu paikalla.

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Ankka_Ankka kirjoitti:Mun mielestä tänne keskusteluihin vois lisätä uuden osion, jossa sais puhua mistä tahansa. Nyt täällä on vaan Disney-asioita.<br />

Kommentoikaa toki, ja kertokaa mitä mieltä olette tästä ideasta!

No ois se iha hyvä, emt

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jäätelö kirjoitti:Aku Ankka sivustolle? ei millään pahalla mutta aika hölmö idea.

Kyllä esim. Sims-pelien fanisivustoilla on alueita, jotka eivät liity Simsiin. Itse asiassa tämän sivun käytäntö on tavallisesta poikkeavaa.

Kannatan aluetta vapaille aiheille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat