Tuleeko Akkarin lukemisesta erimielisyyksiä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos teillä on perheessä monta lasta, tuleeko teille erimielisyyksiä siitä, kuka lukee Akkarin ensin? Meillä tulee niitä aika usein ja kysyn

nyt, onko muillakin tällaisia ongelmia?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

No meillä tulee aina välillä.. Aikasemmin tuli melkein joka viikko. Meillä siis mun lisäksi pikkuveli lukee sitä. Se pääsee aina aikasemmin koulusta, ku on nuorempi, ja sit joskus ku se ei jaksanu lukee sitä heti, ni se piilotti sen multa etten mä vaan lue sitä ennen sitä!!! Siis mä en saanu lukee sitä sillä aikaa ku se teki jotain muuta, ku se ei ollu vielä lukenu sitä!!!!! Uskokaa tai älkää!!!

Vierailija

tulee välillä mutta sitte on ollu monesti sillai että ei voi varata että lukis seuraavana vaan se joka ehtii niin saa lukea

tomu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

aiemmin pikkuveljen kanssa kilpaili kumpi ehtii ensin lukea, mutta nykyään sitä ei kiinnosta juurikaan aku ankka. ja aku tuleekin nyt mun nimellä.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei ainakaan kauhean usein, sillä minä luen aina ensimmäisenä akkarin, mutta jos joku sen ennen haluaa lukee niin se saa kyllä lukea sen mutta sen täytyy myöskin pitää se hyvässä kunnossa. Eli lyhyesti sanottuna ei tule riitaa.

Vierailija

Saan kyllä lukea lehden ensin, mutta siitä nousee mussutus, kun luen lehteä kylvyssä ja se saattaa vähän kastua.

Vierailija

Ei tuu riitaa... Mun pikkuveli ei oikee jaksa lukee kokonaan ku on just oppinu lukee ja isoveli ei asu kotona ja äiti lukee "sitten joskus" isä ei lue.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat