Myyttien saari

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En oo edes lukenu kaikkii tarinoita, mut ne mitkä mä oon, on tosi hyviä! :D

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mielestäni se oli todella hyvä sarja, koska pidän itse kaikista taruolennoista ja myyteistä. Arvosanaksi antaisin 9+. Minulla on myöskin kirja, jossa on se koko tarina.

Vierailija

Se on yksi parhaimmista ankka-saagoista.Tarinat ovat sopivan pituisia, ja ne ovat mielikuvituksellisia.Ainoa, mikä tässä saagassa suunnattomasti nakertaa, on Akun morkkaaminen.Aku on tässä saagassa se ainoa "pelle" jota ei pidä ottaa vakavasti.Mikki vetää aina pidemmän korren, ja Aku saa kärsiä.Ehkä tämä ei kuulosta kovinkaan niin vakavalta, mutta se vain ärsyttää.Mielestäni tämä sarjakuva olisi voinut olla hiemankin vakava, mutta Akusta pitää saada aina jotain hauskaa, mikä ei oikeasti naurata, vaan pikemminkin liikuttaa.Miksiköhän sarjakuvakäsikirjoittajat ovat yleensäkkin niin ilkeitä Akulle? :,<

Joo, mutta kaikki osat olen lukenut.Ensimmäinen minulta jäi kyllä väliin, koska aloin tilaamaan Akua vasta kun se Myyttien Saaren eka osa oli julkistettu.Mutta ensimmäisen osan lopulta luin kampaajalla, mittavan Aku-kokoelman takia.(pihi Kimba´sMate ei koskaan osta divareista Akuja XD)Mutta luin uudestaan tuon ekan osan kaverini albumista, joka sisältää kaikki Myyttien saaret.Mutta loistava saaga, olen aina pitänyt lohikäärmeistä, ja se griippi oli liiankin söpö.Ja Pelle Pelottoman ja Tohtori Staattisen kaveruus oli jopa yllättävääkin minulle.Minä kun olen luullut heidän olevan jonkinlaisia "kilpailijoita".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat