Keskustelualueen säännöt

Pulinat

Viesti

1/5080 Pelit

Täällä voi keskustella kaikista pelikoneista,konsolipeleistä,nettipeleistä,lautapeleistä,korttipeleistä,kaikista varusteista ja mistä vaan peleihin liittyvästä.

[quote author="pokotin" time="08.06.2009 klo 10:50"]

Täällä voi keskustella kaikista pelikoneista,konsolipeleistä,nettipeleistä,lautapeleistä,korttipeleistä,kaikista varusteista ja mistä vaan peleihin liittyvästä.

[/quote]
24 13

Viestien määrä

1/5080 ( klo 12:52)

Selevä, mitäs mieltä olette Nintendon E3-tarjonnasta? Super Mario Galaxy 2, New Super Mario Bros. Wii, Metroid: Other M (kehittäjänä Team Ninja! Mitähän siitäkin tulee :P). Uusi Zeldakin olisi tulossa.

[quote author="Vaa_ri" time="08.06.2009 klo 12:52"]

Selevä, mitäs mieltä olette Nintendon E3-tarjonnasta? Super Mario Galaxy 2, New Super Mario Bros. Wii, Metroid: Other M (kehittäjänä Team Ninja! Mitähän siitäkin tulee :P). Uusi Zeldakin olisi tulossa.

[/quote]
15 14
1/5080 ( klo 12:56)

ohho onpas paljon pelejä vaa_ri

[quote author="Taikapeili" time="08.06.2009 klo 12:56"]

ohho onpas paljon pelejä vaa_ri

[/quote]
13 8
1/5080 ( klo 12:57)

Onko teistä NDSi hyvä itelläni on se ja mario kart ds + new super mario bros.

[quote author="arska8" time="08.06.2009 klo 12:57"]

Onko teistä NDSi hyvä itelläni on se ja mario kart ds + new super mario bros.

[/quote]
7 7
1/5080 ( klo 13:13)

arska8 kirjoitti:Onko teistä NDSi hyvä itelläni on se ja mario kart ds + new super mario bros.

Molemmat pelit löytyy sekä alkuperäinen DS ja DS Litekin. DSi himottaisi mutta ei ole rahaa. : ( Pelaamista harrastan ja laitteita löytyy Nintendolta N64, GameCube, Wii sekä nuo "hand heldit". Muita meitin perheen koneita ovat PikkuPalikan Game Boy Color, Game Boy Advance sekä Pap_pan GBC. PC löytyy tietty ja XBox 360 oli pari vuotta sitten.

[quote author="Vaa_ri" time="08.06.2009 klo 13:13"]

[quote]arska8 kirjoitti:Onko teistä NDSi hyvä itelläni on se ja mario kart ds + new super mario bros.[/quote]

Molemmat pelit löytyy sekä alkuperäinen DS ja DS Litekin. DSi himottaisi mutta ei ole rahaa. : ( Pelaamista harrastan ja laitteita löytyy Nintendolta N64, GameCube, Wii sekä nuo "hand heldit". Muita meitin perheen koneita ovat PikkuPalikan Game Boy Color, Game Boy Advance sekä Pap_pan GBC. PC löytyy tietty ja XBox 360 oli pari vuotta sitten.

[/quote]
6 5
1/5080 ( klo 13:19)

Vaa_ri SIIS VÄHÄN PALJON! Mulla on siks vaan 2 pelii siihen koska se on aika uus

Muita koneita: PC (Totta kai) Ja rikkinäinen PS2. Tiesikkö muuten että Game Boy on nintendon kehittämä =) Vähän korjausta tohon sun viestiin.

Harrastan pelaamista niinkuin sinäkin. Käykää muuten mun Cheat koodeja nds peleihin palstalla =)

[quote author="arska8" time="08.06.2009 klo 13:19"]

Vaa_ri SIIS VÄHÄN PALJON! Mulla on siks vaan 2 pelii siihen koska se on aika uus

Muita koneita: PC (Totta kai) Ja rikkinäinen PS2. Tiesikkö muuten että Game Boy on nintendon kehittämä =) Vähän korjausta tohon sun viestiin.

Harrastan pelaamista niinkuin sinäkin. Käykää muuten mun Cheat koodeja nds peleihin palstalla =)

[/quote]
4 2
1/5080 ( klo 13:23)

Tiesikkö muuten että Game Boy on nintendon kehittämä =) Vähän korjausta tohon sun viestiin.
Juu tietty, PikkuPalikka onkin mun pikkusysteri ja sillä nimellä täällä.:D

[quote author="Vaa_ri" time="08.06.2009 klo 13:23"]

Tiesikkö muuten että Game Boy on nintendon kehittämä =) Vähän korjausta tohon sun viestiin.
Juu tietty, PikkuPalikka onkin mun pikkusysteri ja sillä nimellä täällä.:D

[/quote]
3 3
1/5080 ( klo 14:48)

Ihan niin kuin Vaa_rikin sanoi, että kyllä se DSi kävisi meikäläisellekin, kun vaan saisi ne rahatki jostai...

[quote author="Pap_pa" time="08.06.2009 klo 14:48"]

Ihan niin kuin Vaa_rikin sanoi, että kyllä se DSi kävisi meikäläisellekin, kun vaan saisi ne rahatki jostai...

[/quote]
6 2
1/5080 ( klo 14:55)

Kysysisin, että onko jollakulla tuo uusin star wars the force unleashed, sillä olen harkinnut sen ostamista. Jos jollakulla on se, kertokoon mielipiteensä tästä.

[quote author="pelle pennonen" time="08.06.2009 klo 14:55"]

Kysysisin, että onko jollakulla tuo uusin star wars the force unleashed, sillä olen harkinnut sen ostamista. Jos jollakulla on se, kertokoon mielipiteensä tästä.

[/quote]
3 4
1/5080 ( klo 14:57)

NDS:än kaikki sukupolvet ovat parhaita! Minulla on itse NDS ei NDS Lite tai NDSi. Pelejä en ala listaan kun on niitä jo NDS:äl yli 25. :D:D:D:D

t.FoSc

[quote author="FormulaScape" time="08.06.2009 klo 14:57"]

NDS:än kaikki sukupolvet ovat parhaita! Minulla on itse NDS ei NDS Lite tai NDSi. Pelejä en ala listaan kun on niitä jo NDS:äl yli 25. :D:D:D:D

t.FoSc

[/quote]
2 2
1/5080 ( klo 19:59)

Mulla on tämmöset peli pleikka2:Sly1,Sly2,Sly3,Madagaskar2,Pk,NHL2007,Autot ja Viidakkovillitys.Mulla on se uusi pelikonsoli missä on 60
peliä:I:D

[quote author="pokotin" time="08.06.2009 klo 19:59"]

Mulla on tämmöset peli pleikka2:Sly1,Sly2,Sly3,Madagaskar2,Pk,NHL2007,Autot ja Viidakkovillitys.Mulla on se uusi pelikonsoli missä on 60
peliä:I:D

[/quote]
4 2

Ketju on lukittu

Ilmoitus