_GALLERIA_

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eikö ole vähän tyhmää että jotkut kopioivat netistä otettuja kuvia ja lisäävät muokkaamattomina ne tänne ja sitten jotkut kopioivat galleriassa olevia kuvia kun ei itte osaa tehä.. Se on jo aika lapsellista! Miksi annatte jonkun muun tekemille kuville 4 ja 5 jos eivät ole itse tehneet/muokanneet mitään? Itse ainakin annan aina 1 jos on sellainen joka on kopioitu toiselta käyttäjältä tai otettu netistä. Käykää katsomassa esim kuva googlesta nimellä Aku Ankka ja selailkaa sivuja niin löydätte varmasti monia "tuttuja" täältä galleriasta.. Ne jotka kopioivat eivät varmaan tajua mitään tekijän oikeuksien päälle..:o.. En suosittele kopioimaan saattaa tulla isokin juttu.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ne kuvat on tosi ärsyttäviä. Kopio jostain vaan kuvia ja hieman muokkaa niitä. Mä ainaki annan paremman arvosanan niille jotka tekee ite kuvansa.

Vierailija

Joo se on ihan totta kun säännöissä sanotaan että se kuva pitää piirtää. Minua harmitta myöskin se että lähetin galleriaan kuvan mutta se ei ole siellä vieläkään.

:(

Vierailija

ja tekijäinoikeusjutut ovat ERITTÄIN tärkeitä. Itse en edes kehtaisi pistää toisen tekemää kuvaa minekään. Sama toisen ottaman valukuvan kanssa! Siitä voi joutua maksamaan isotkin sakot.

Suuri kysymys: Miksi täällä julkaistaan näitä kuvia, jotka tiedetään jonkun toisen taiteilemaksi?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ROSSU 98 kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Kaikki ei ole lukenu tekijänoikeussääntöjä..

Jos ne ei osaa lukea!?!

Jos on aivot, niin pitäis tajuta, että kopioiminen on kiellettyä!

Ehkä kopioijilla ei ole aivoja...

Vierailija

Taika-Ankka kirjoitti:Eikö ole vähän tyhmää että jotkut kopioivat netistä otettuja kuvia ja lisäävät muokkaamattomina ne tänne ja sitten jotkut kopioivat galleriassa olevia kuvia kun ei itte osaa tehä.. Se on jo aika lapsellista! Miksi annatte jonkun muun tekemille kuville 4 ja 5 jos eivät ole itse tehneet/muokanneet mitään? Itse ainakin annan aina 1 jos on sellainen joka on kopioitu toiselta käyttäjältä tai otettu netistä. Käykää katsomassa esim kuva googlesta nimellä Aku Ankka ja selailkaa sivuja niin löydätte varmasti monia "tuttuja" täältä galleriasta.. Ne jotka kopioivat eivät varmaan tajua mitään tekijän oikeuksien päälle..:o.. En suosittele kopioimaan saattaa tulla isokin juttu.

Mitä Mieltä _TE_ Olette Asiasta_??_

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat