Kun kultäryntäys lopuu???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kun kultäryntäys loppuu mitä uudistuksia haluaisitte tänne. Ja kävisittekö täällä usammin??

Kommentit (9)

Vierailija

Kävisin vähemmä mutta haluaisin lisää pelejä, kirjaston kuntoon, vajavaisuudet pois(bugit), Haluaisin myös että tulisi sellainen systeemi jolla voisi lähettää "yksityis" viestin toiselle käyttäjälle. ja olishan se kiva saaha uuski kultaryntäys:DDD

Vierailija

Taika-Ankka kirjoitti:Kävisin vähemmä mutta haluaisin lisää pelejä, kirjaston kuntoon, vajavaisuudet pois(bugit), Haluaisin myös että tulisi sellainen systeemi jolla voisi lähettää "yksityis" viestin toiselle käyttäjälle. ja olishan se kiva saaha uuski kultaryntäys:DDD

Oon ihan samaa mieltä..

Vierailija

tyttöoo7 kirjoitti:

Taika-Ankka kirjoitti:Kävisin vähemmä mutta haluaisin lisää pelejä, kirjaston kuntoon, vajavaisuudet pois(bugit), Haluaisin myös että tulisi sellainen systeemi jolla voisi lähettää "yksityis" viestin toiselle käyttäjälle. ja olishan se kiva saaha uuski kultaryntäys:DDD

Oon ihan samaa mieltä..

Samat sanat!

Vierailija

Mä kävisin ainakin melkein yhtä paljon näillä sivustoilla. Vai onko joku muka rekisteröitynyt näille sivustoille ainostaan siksi, että saisi kultaa ja pääsis Pariisiin? On.

Vierailija

Käynti ei vähenis varmaan paljoo, kun se on jo vähentynyt, kun näihin sivuihi on jo tottunut. No, kultaryntäyksen jälkeen en tiedä mitä tapahtuu, mutta tuskin vähään aikaan tulee tällasta "teemaa" näille sivuille, ja sivut varmaa nopeentuu jonkin verran.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat