Jos olisit Iines, ottaisitko Hannun vai Akun?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Akun, koska Akussa on enemmän persoonaa.

Sivut

Kommentit (156)

Vierailija

Heh, paljonkohan tähänkin vastaukseeni vaikuttaa se, että olen aina lukenut Aku/Hannu-sarjiksia Akun näkökulmasta, tai siis Akua suosien ^^ Akun kyllä ottaisin, Hannun persoonassa on useimmissa sarjoissa liikaa sellaista, mistä en piittaa. Varsinkin se omahyväisyys ja ajoittainen rehentely. Onhan Akullakin ne huonot puolensa, mutta aina enemmin ne kuin Hannun. Aku on kuitenkin aina jotenkin aidomman tuntuinen.

Vierailija

Nektariini kirjoitti:Molemmissa on niin paljon huonoja ja hyviä puolia, että vaikea valinta. Itse kyllä varmaan mielummin Hannu :). En tiedä oikein miksi

Kyllä itse ottaisin Akun. Akussa on enemmän persoonaa, ja vaikka hieman temperamenttinen onkin. Hannu olisi taas koko ajan rehvastelemassa palkinoillaan ja niin pois päin.

Vierailija

Molemmissa on niin paljon huonoja ja hyviä puolia, että vaikea valinta. Itse kyllä varmaan mielummin Hannu :). En tiedä oikein miksi

Vierailija

Mimsku kirjoitti:Akun, koska Hannu on niin täynnä itteään ja koko ajan rehvastelee palkinnoillaan!

Niin! Se alkaa jo ärsyttää ihan hirveesti! Mä ottaisin Akun koska Aku on hauskempi ja mukavampi kuin Hannu... :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat