Paras Disneyn piirretty televisiosarja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä sinusta on paras Disneyn piirretty televisiosarja? Arvostelu 1-5. Minusta Aku Ankan klassikko piirretyt 3,8.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Kaikkien aikojen lempisarjani Disneyltä on Tikun ja Takun pelastuspartio.Muistan kun meillä oli niitä videoita ja suorastaan rakastin niiden huolettomaa piirrustustyyliä ja suloisia eläimiä.Nykyisin minä ja sisarukseni vitsailemme tuosta kyseisestä ohjelmasta.(hehekissoistastaattistasähköäheheh)Vinkki oli lempihahmoni kyseisestä sarjasta.Syötävän suloinen hiirineito.Talespin, eli pilipalipilotit oli myös ehdoton lemppari.Meillä oli kyseinen peli SNES:sille, jota veljeni aina tahkosi.Se pikkukarhu Panu(vai mikä sen nimi oli?)oli suosikkini.Minulla oli myös sellaiset housut, jossa oli Baloo Talespinin asussa.Ne olivat lempihousuni.Mutta kun kerran ulkona juoksin ne jalassa, kaaduin, ja niihin tuli valtava reikä.Sitten jouduttiin heittämään ne roskiin.Myös Suomidubeissa ei ole moittimista kummassakaan ohjelmassa.

Vierailija

Brunhilde kirjoitti:Disneyltä on tullu useita hyviä piirrossarjoja, mutta parhaimmat ovat: Ducktales, Rescue Rangers ja Talespin. Mä muistan ne lapsuudestani ja niin opin englantia helposti, koska ne oli tekstitetty suomeksi.

tuo TaleSpin pistettiin MTV3sella taas käyntiin.terv.Remy23

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat