Maailman paras ja huonoin kirjoittaja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka on maailman paras ja huonoin kirjoittaja, miksi? Arvio asteikolla 1-5.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Paras on ehkä Rune Meikle viidellä pisteellä, mutta on monta muutakin viiden pisteen käsikirjoittajaa. Meikle tunnetaan yliluonnollisista tarinoista, joissa on tunnelmaa ja jännitystä. Yleisesti todettu fakta on se, että maailman huonoin käsikirjoittaja on Darko Macan, jolle en antaisi edes yhtä pistettä. Heppu on tehnyt erään kuuluisan tarinan, joka tunnetaan kaikkialla maailmassa maailman huonoimpana tarinana. Kyseinen tarina on taskarin 273 tarina "Jättiläispingviinien maihinnousu". Ehkä olette lukeneet tarinan ja ehkä pitäneetkin siitä, mutta se on arvosteltu niin taskukirjatietokannassa, että maailmanlaajuisessa inducks-tietokannassa äärimmäisen huonosti. Jälkimmäinen tietokanta sisältää listan, jossa on kaikki maailman tarinat, jotka on arvosteltu, ja niiden arvosanat. "Jättiläispingviinien maihinnousun" löytää listan viimeiseltä sijalta. Hänen muutkin tarinansa tunnetaan kehnoina. Hänen tarinansa ovat sekavia, epäloogisia ja mukahauskoja. Hän on ehkä maailman huonoin käsikirjoittaja, mutta hänen tarinoitaan lukee mielellään, sillä ne poikkeavat puuduttavista normitarinoista.

Vierailija

Ei koskaan voi sanoa suoraan kuka on paras ja huonoin kirjoittaja tai piirtäjä, mutta jos on pakko niin paras on piirtäjistä on kyllä ankkamaestro Carl Barks. Oma lempi piirtäjäni on Lara Molinari. Tekstittäjiä en tarinoiden aluista koskaan katso, mutta piirtäjät kyllä.

Taskusorsa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Paras on ylivoimaisesti Carl Barks,mutta huonointa en osaa enkä edes halua nimittää.En halua haukkua tarinoiden tekijöitä,jotka tekevät hienompia tarinoita kuin minä itse.

Vierailija

Maailman paras käsikirjoittaja on Pat McGreal jonka pistemäärä on 4 ja maailman huonoin käsikirjottaja on Sune Troelstup jonka pistemäärä on 1.

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:Parhaat on: Don Rosa, Carl Barks, 5p. Ja huonoin: Noel Van Horn (Minun mielestäni kaamea piirrostyyli)

Olen aivan samaa mieltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat