Mikä on paras kirjoitus?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on sinusta paras kirjoitus? Kuka on paras kirjoittaja asteikolla 1-5? Minusta Jäätelö on niin nuorikin, samoin kuin minä.

Sivut

Kommentit (27)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Itsekin (toivottavasti) kuulun tähän perustelevaan sakkiin. Se vain, että jotenkin hieman karsastan joitain topicceja, kun ne ovat aivan täynnä spämmiä. Ei oikein vaan innosta lähtä kirjoittelemaan sellaisten viestien sekaan.

Ja muutenkin topiccien taso on turhan alhainen. Aloitusviestien pitäisi olla kattavia, mutta pahimmillaan niistä löytyy yksi sana!! Onneksi sentään löytyy muutama minuakin inspiroiva topic.

(Ja huomaatteko, viestiin tulee kohtalainen pituus, kun vain pään ajatuksia kirjoittaa ^^)

Vierailija

Paras kirjoittaja lienee listankin perusteella arvaatte kyllä kuka ja syntymävuoteni selviää tuosta profiilinimestä <<<<<<--------

Vierailija

Ikääni en kerro, mutta olen sanonut sen eräässä keskustelussa. Parhaat kirjoittajat löytyvät aktiivisimmat kirjoittajat listasta ja kyllä niitä muitakin on kuten Tukedi, Vince, Akulainen95, Frodo95 ja Akulainen95.

Vierailija

Paras kirjoittaja? Tietysti Rosa4tehwin! Hän todella osaa kirjoittaa pitkiä viestejä. Spämmäreiden pitäisi ottaa oppia hänestä. Hei, ihan oikeesti!

Vierailija

Mac Ducky on paras ja Akuhullu. Rosa4tehwin:kin on hyvä. He perustelevat asiansa (tai ainakin hyvin usein). Itse en kirjota kauheen nopeesti, vaan ihan vain kahdella sormella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat