Iines Ankka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Iines tosi tyyli tajuinen

Sivut

Kommentit (64)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

limsa.. kirjoitti:No on iines kiva, mut se on joskus aika epäreilu akua kohtaan... (=

Niinpä, melkein aina Hannun puolella. :@ Mut on se aika tyylitajuinen, hallitsee hyvin sisustuksenkin.

Vierailija

No ei oo ihan parhaimmasta päästä! Ja se sitten tuo TOSI PALJON MIINUSTA, että Iines vaan mäiskii laukullaan Akua, hei!! :( No niin hei... Kuka on samaa mieltä meitsin kaa, HÄH?? Ai niin muute... Iines on aika nokkava... Mun mielest. Siinä mun kommentti!

Vierailija

no iines on ihan kiva vaikka huomioimatta sitä, että hän on niin tyly akulle en oikein piä siitä ja aku on aina aku (vaikka on seki välil ärsuttävä) ;) iines haluaa näyttää tirtysti aina joltakin akun tai jonkun poikaystävänsä kanssa! no tai se on mun mielipie mutta iines sarjakuvat on tooosi hauskoi ainaki yleensä ei voi muuta sanoo!!!! :):):D:D

Vierailija

Iines ei ole minun mielestä huono hahmo.

Oletteko lukeneet sen sarjan,jossa Akulla oli aluksi aasi,ja hän vaihtoi sen hänen nykyiseen autoonsa,313seen,koska Iines ei halunnut olla akun kanssa koska hänellä ei ollut muuta kuin aasi,joten hän vaihtoi aasinsa 313seen..

Vierailija

iines on ihan hyvä ku se suutttuu akulle mut se on ärsyttävää ku se uhkaa aina akuu näin"jos et tee sitä en halua tavata sinua enää koskaan" et jos oisin aku en tottelsi tuoya uhkausta.... =)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat