Kindgom hearts

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin mitä mieltä olette sarjasta ja oletteko ostaneet siitä kirjoja, omistatteko pelejä tai voi oletteko jumissa kyseisessä pelissä, täällä kerrotaan mielipiteitä ja vastataan toisten kysymyksiin.

Minulla olisi yksi kysymys: miten pääsen kindgom hearts 1:kkösessä disney world:iin kun se on siellä kartalla?

Sivut

Kommentit (106)

Vierailija

markat kirjoitti:oon end of the worldissa enkä pääse eteenpäin siitä kun on niitä koloja joista suihkuaa sitä tummaa juttua,nii oon käyny kaikissa tappelemassa mutta mitään ei tapahtunut voisko joku auttaa. ja sitte ois yks kysymys voiko monstroon mennä enää toista kertaa. niihin tarvin vastaukset kun meen ykösen läpi nii sit meen kakosen.

miksette vastaa jos kerran ootte menny läpi ja niin ois niin kiva tietää nämä jutut!vastauksia kiitos!

Vierailija

The Manga kirjoitti:Niin mitä mieltä olette sarjasta ja oletteko ostaneet siitä kirjoja, omistatteko pelejä tai voi oletteko jumissa kyseisessä pelissä, täällä kerrotaan mielipiteitä ja vastataan toisten kysymyksiin.<br />

<br />

Minulla olisi yksi kysymys: miten pääsen kindgom hearts 1:kkösessä disney world:iin kun se on siellä kartalla?

Sinne pääsee vasta kakkosessa. Ykkösessä sinne ei pääse ollenkaan.

Vierailija

undame kirjoitti:

ankkakonda kirjoitti:mistä noita KH kirjoja pääsee ostamaan kun ei ole tullut vastaan missään?

<br />

mm. Helsingin Fantasiapelit (Kaisaniemen metroasemalla, ei vaikea löytää) myy KH mangoja. Olen nähnyt ainakin KH ykköstä myytynä Stockmannilla.

kiitän ja kumarran.no nyt kun kerran tulee joulu niin voisin pyytää siskoani ostamaan jyväskylästä niitä jos sattuu löytämään.

Vierailija

Ite en omista tätä peliä, ku ei oo konsoliakaan missä pelata, mut oon pelannu kaverilla. Oon siis pelannu 1 ja 2. Ehkä yks kaikkien aikojen parhaimmist peleist :DD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat