saako muustakin kun keskusteluista mitalleja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli vastatkaa mahollisimma nopeesti haluun tosiaa tietää sen! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kyllä voi saada. Peleistä voi saada omia mitalleja, Aku pediasta voi saada oman mitallin ja Galleriaan osallistumisesta voi saada oman mitallin. Myös Syksyllä jaetaan Julle Ankanpään mitalleja valituille käyttäjille.

Vierailija

Mitalleita pitäisi saada ainakin ahkerasta viestien näpyttämisestä keskustelupalstoille, akupediaan kirjoittamisesta ja pelien pelaamisesta.

Vierailija

mun profiili tiedoissa lukee et mulla on kaks mitallia mut mul on vaan yks.

oon ollu akupedian ahkerimmat kirjoittajat listalla ensimmäisenä ja oon nyt kolmosena mut mul ei oo silti ollu mitään akupedia mitallia.

Vierailija

Ankisti12 kirjoitti:mun profiili tiedoissa lukee et mulla on kaks mitallia mut mul on vaan yks.<br />

<br />

oon ollu akupedian ahkerimmat kirjoittajat listalla ensimmäisenä ja oon nyt kolmosena mut mul ei oo silti ollu mitään akupedia mitallia.

en oo määkään saanu

Vierailija

Ankisti12 kirjoitti:mun profiili tiedoissa lukee et mulla on kaks mitallia mut mul on vaan yks.<br />

<br />

en oo määkään saanu

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat