TIETO KILPAILU 2

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuinka monta häntää koiralla on?! :)

ps. kun joku on vastannut oikein niin esitän uuden kysymyksen!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

amoureuse kirjoitti:

Samppu kirjoitti:hei &#034;amoureuse&#034; tykkääksä pokémoneista &lt;br /&gt;<br />

must ne on kyl aika tylsii

<br />

No täytyy kyllä myöntää, etten ole useampaan vuoteen enää seurannut, mutta silloin joskus kun ihan ekat pokémonit tuli telkkarista niin kyllähän niitä tuli seurattua ^^ tykkäsin niistä silloin ja näköjään vanha muistaa vielä jotakin :"D (sori muuten offaus)

mäki tykkäsin joskus neljä vuotiaana pokémonista

Vierailija

Vulkanovian vihollinen nro:1. kirjoitti:Kondrad Ankanpää Mummo Ankan veli. <br />

Kuka tai ketkä tulevat perimään Roope Ankan?

Mistä minä tiedän? Eihän se vielä kuollut oo. Aku tai Hannu.

Vierailija

Riippuu koirasta, yleensä varmaankin yksi. Sitten taas jos lasketaan mielikuvituskoirat, niin pokémonilla nimeltä Ninetales on nimensä mukaisesti yhdeksän. Mutta ei, tämä vastaus ei ollut syy vastaamiseeni, vaan se, että tietokilpailu kirjoitetaan muuten yhteen ^^ eli mikäli väsäät tietokilpailu kolmosen niin korjaathan asian sinne ^^ (mulla taas joku ihme päivä, muut kirjotusvirheet otsikoissa kyllä menee mut tää jäi vaivaan :"D nothing personal siis, oon vaan outo ^^)

Vierailija

Mä oon kyllä nähnyt vaan yksihäntäisiä koiria, mutta voihan jotain mutanttejakin olla...yhellä kilpikonnalla ainakin oli kaks päätä!:)

tekihän Frankenstainkin sen kuuluisan hirviön, kai koirastakin vois tehdä??!!

Vierailija

siis pikkuusen outo visa koska kaikki puhuu jostain muusta eikä uutta kysymystä tule vaikka on jo oikee vastaus tullu eli koiralla on aina yksi häntä o_O

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat