Toiveita Aku Ankan erikoisnumeroiksi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tervehdys siis. Tänne voi kokoontua keskustelemaan siitä, millaisia ideoita ja toivomuksia olisi Aku Ankan tuleviksi B-numeroiksi. Onhan spekulointi toki aina mukavaa, vaikkei ajatus toteutuisikaan.

Itse olen aika tyytyväinen Jouluparaati-perinteen elvyttämiseen, mutta olisi mukavaa, jos julkaistaisiin vaikkapa jokin filminumero, koska edellisestä on jo aikaa. Jos muistan oikein, niin ainakin Pinokkio, Miekka kivessä ja Robin Hood olisivat Suomessa vielä julkaisematta.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Juu... kyllähän ne on kivoja ja joku Rosa-spesiaali olis tosi kiva... samoin vois olla akun synttärien aikaan joku erikois-aku :)

Vierailija

Jouluparaati-lehti on minunkin mielestä hauska, ja voisi olla lisääkin teemoittain. Omasta mielestä voisi olla vaikka lehti, jossa esiteltäisi harvinaisempia hahmoja.

Vierailija

minä haluaisin vähän enenmän

don rosan piirtämiä ankka tarinoita

sitten voisi ehkä tulla pääsiäis numeroita

Vierailija

minä haluaisin vähän enenmän

don rosan piirtämiä ankka tarinoita

sitten voisi ehkä tulla pääsiäis numeroita

Vierailija

Lyhyistä vitsisarjoista koostuva lehti olisi ihan mukava. Vuosittainhan ilmestyy lukujuhla/lukulahja peruskoulun 1-luokkalaisille, mutta muillekin voisi olla jotain...

Vierailija

Oliko nyt syksyllä tarkoitus ilmestyä jokin Mikki 80 vuotta -liite tai -erikoisnumero? Ainakin AA Ekstrassa piti olla jotain, mutta entä tavanomaisessa akkarissa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat