Hyvä toimitus!!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Yhdellä käyttäjällä tällä sivulla on vasta 2 keskustelumitalia, vaikka on kirjoittanut yli 200 viestiä, huomaa heti että siltä on poistettu mitaleita turhista viesteistä. Toivottavasti muillekin tehdään samanlailla.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Kun lähettää asiattoman viestin, eihän siitä saakaan mitalia! Se on asiaton, ja se on rumaa käytöstä. Saatko sinä karkin jos olet haukkunut isää tai äitiä? Et varmalla. Saat kotiarestia!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hineri kirjoitti:Tarkottaako djlordi näitä mitaleita jotka näkyy tuossa kohassa, missä on oma kuva ja Posteja kohta ja Liittymispäivä, Vai niitä omassa ankkaprofiilissa olevia mitaleita? Mulla ei kenenkään kohalla näy yhtään mitalia tuossa viestin vieressä olevassa pikkulaatikossa, josta äsken jo puhuin..

Tää on jo vanha aihe, mutta tarkoitin tuota mitaleita kohtaa mikä on tuossa vasemmalla *<----*

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

viimeksi minulla oli 5 mitalia, nyt 1 vaikka olen kirjoittanut asiallisia viestejä ja olen lukenut säännöt huolellisesti! todella kummallista, suorastaan epäilyttävää!

Vierailija

Tarkottaako djlordi näitä mitaleita jotka näkyy tuossa kohassa, missä on oma kuva ja Posteja kohta ja Liittymispäivä, Vai niitä omassa ankkaprofiilissa olevia mitaleita? Mulla ei kenenkään kohalla näy yhtään mitalia tuossa viestin vieressä olevassa pikkulaatikossa, josta äsken jo puhuin..

Vierailija

Miksi näitä vanhoja keskusteluja pitää aina kaivaa?

Kumma juttu... Mulla ainakin on ihan normaalisti nämä mitalit, ainut on vaan tuo "Tunnista piirtäjä"-peli, kun ei voi saada 3. mitalia parempaa. Toimitus voisi korjata asian...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jonzkuaku kirjoitti:Oon teidän kanssa samaa mieltä mistä sitten puhuttekin. En ymmärtänyt vai onko tää vanha aihe?

On vanha aihe jo, ei tarvi enää tähän kirjoittaa.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat