High School Musical

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Keskustelua HSM elokuvasta.

Oletteko katsoneet elokuvan High School Musical 1 ja 2? Onko hyviä? Tiesittekö, että HSM -pelejäkin on tehty?

Itseäni ei oikein kiinnosta, mutta teinpä aiheen : )

Sivut

Kommentit (111)

Vierailija

en siis tykkää milliikään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

oon nähny molemmat, ei mitenkään ihmeen hyviä ollu. sisko on niihin ihan hulluna, välillä vähän ärsyttää kun toinen vaan hoilaa niitä lauluja koko ajan korvan juuressa! :o

Vierailija

Mun mielestä HSM 1 ja 2 oli kummatkin hyviä, mutt pelejä en oo pelannu. Ja sitt niille jotka sanoo aina ett "miten tää muka liittyy aku ankkaan?" niin että sen verran liittyy ett aku ja high school on kummatkin disneyltä... jos satutte tietämään ja eiks teistäki oo ihan kiva puhua muistakin disney jutuista ku aku ankoista. Vaikka sen mä kyllä tiedän että nää on aku ankan nettisivut ja täällä puhutaan pääasiassa akusta ja siihen liittyvästä... mutta joka tapauksessa ne HSM elokuvat olivat hyviä!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

burre kirjoitti:Oon nähnyt High Scoohl Musical 1 ja 2. Ne on ihan parhaita. Oon ihan fani, vaikka en olekaan fani!

Vai niin.
High School Musical -lehtikin on tullut kauppoihin, onko joku ostanut?

Vierailija

ensimmäinen on tullut katottua. On niitä parempiakin elokuvia nähty, mutta ihan kiva :P

Kakkosen katsomista vois harkita ;}

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat