Onko paha asia jos tytötkin keräilee Aku Ankka taskareita?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No, tuossa jo kuulettekin kysymyksen... Kun monet tytöt keräilee enimmäkseen Iinestä eikä taskaria... Tai lehtejä. Monet väittää että ne olisi enemmän poikien juttu, mutta mä ainakin keräilen taskareita ja olen tyttö. Kait ehkä jotkut alle 10 v keräilee, mutta jos on 12?

Sivut

Kommentit (510)

Vierailija

Knight Rider kirjoitti:

Jäätelö kirjoitti:Ei oo mitään järkee sanoo et vaa pojat sais keräillä taskareita.

<br />

Olen täysin samaa mieltä kuin sinä!

Minun mielestä tytöt saavat keräillä Akkareita niin kuin pojatkin:@Sano niille että haistakaa kukkanen

Vierailija

Ei tietenkään ole paha asia jos tyttö keräilee. Esim pikku-siskonikin keräilee ja lukee akkaria.

(tadaa tyttöjen puolustaja astuu esiin)

Vierailija

tolvana kirjoitti:

Knight Rider kirjoitti:

Jäätelö kirjoitti:Ei oo mitään järkee sanoo et vaa pojat sais keräillä taskareita.

&lt;br /&gt;<br />

Minun mielestä tytöt saavat keräillä Akkareita niin kuin pojatkin:@Sano niille että haistakaa kukkanen

HIJAA

Vierailija

Arska Ankka kirjoitti:

tolvana kirjoitti:

Knight Rider kirjoitti:

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

HIJAA

Niin just

Vierailija

Knight Rider kirjoitti:

<br />

Niin mäkin.

Vierailija

Mä oon tyttö ja meillä on ekasta taskarista kahteen sataan kaikki. Eikä

kukaan oo tullu sanoon mitää.Ja mä oon ainut joka niit lukee meiän perheessä.

Vierailija

Itekkää en kyllä nää mitään miksi tytöt eivät saisi kerätä taskareita on kyllä ihme ihmisiä jos sanoo et se on vaa poikien hommaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat