Ikää vai onko?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Palvelimen virhe se on!!!!

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

PARAS-PEKKA-FANI on ainakin tahalleen laittanut vaari -iän ittelleen.

Alkuaikoina virhe oli inhimillinen omissa tiedoissa olin välillä 0- vuotias, toisena hetkenä 106v.

Vierailija

Minä ainakin laitoin vahingossa sen iän 108: si, vaikka oikeasti olen melkein sata vuotta nuorempi... Voiko sen vaihtaa jotenkin?

Vierailija

Täällä jotkut nimeltä mainitsemattomat esiintyvät eri ikäisenä kuin ovat... Onko se huijausyritys jostain syystä vaiko palvelimen inhimillinen virhe? Jää vaan mietityttämään tuollaiset asiat...

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

KanadaX kirjoitti:Jotkut esiintyvät muuten vain itseään vanhempina, mutta nekin jäävät kiinni kirjoitusvirheistään ja juttujen tastosta. Suurin osa iän muutoksista johtuu kuitenkin tästä palvelimen virheestä.

Totta, ikänsä huijaavat todellakin paljastavat itsensä viesteillään. Tuo sivujen aiheuttama iän vaihtelu on ainakin mulla ohi, nykyään näyttää kuuttatoista kuten pitääkin. Kun saisi vielä sen Sudenpentuarvonimen toimimaan, niin a vot!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:PARAS-PEKKA-FANI on ainakin tahalleen laittanut vaari -iän ittelleen.<br />

Alkuaikoina virhe oli inhimillinen omissa tiedoissa olin välillä 0- vuotias, toisena hetkenä 106v.

PARAS-PEKKA-FANI:lla on ainakin nyt porttikielto, oli kirjoittanut siitä Akupediaan. Oli kirjoittanut siinä myös terveisiä SAMI-96:lle.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:Ei kukaan ikäänsä huijaa paitsi Aadeezet.Ikää on muka hänellä 108v.

Tuskin kukaan niin vanha osaa edes käyttää tietokonetta (eli aadeezet huijaa!)

Jollei ikää laita kohtaan siihen tulee automaattisesti 108v.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

mac ducky kirjoitti:Ei kukaan ikäänsä huijaa paitsi Aadeezet.Ikää on muka hänellä 108v.

Tuskin kukaan niin vanha osaa edes käyttää tietokonetta (eli aadeezet huijaa!)

Vierailija

Se on yleensä palvelimen vika se. Joku voi tietenki myös keskusteluissa huijata ikänsä, mut niiku on jo sanottu, nii yleensä ne paljastuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat