Kultaryntäyksen jälkeen??!!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitä tehdä kultaryntäyksen jälkeen? Aiotteks käyd näil sivuil vai lopetatteks käymisen?

Kommentit (12)

Vierailija

lellukka94 kirjoitti:Mitä tehdä kultaryntäyksen jälkeen? Aiotteks käyd näil sivuil vai lopetatteks käymisen?

Hirveesti kirjotus virheutä!

Vierailija

Terveterve, tässä sir Ankanmieli! Oletko lellukka miettinyt, että mitä tälle foorumille tehtäs, nyt kun kultaryntäys on ohi?

Aloittaisitko uuden kysymys ketjun Samalla sivulla, ettei tulis liian paljon turhia foorumeja?

lellukka94
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

hamsteri96 kirjoitti:

lellukka94 kirjoitti:Mitä tehdä kultaryntäyksen jälkeen? Aiotteks käyd näil sivuil vai lopetatteks käymisen?

Hirveesti kirjotus virheutä!

Ittelläski on virheitä!

Vierailija

Olisi kivaa jos tulisi vaikka jotain timantinkeräystä! Eri värisistä timanteista saisi rahaa. Esim. pun: 100¬ vihr: 150¬ kelt: 225¬ jne. Myös painot vaikuttaisi saamaan hintaan näin: Pun: 50g 102¬ vihr: 10g 148¬. Tässä minun idea. Noi paino jutut on vaan tuulestatemmattuja. Tässä minun ideani.

Vierailija

Saksalaisilla sivuilla saa "taalereita" pelaamisesta.

Kirjautuessa saa tyhjän talon siltä kaupunginosasta mistä haluaa (siis pohj.,itä,etelä vai länsi) Ja siltä kadulta kuin haluaa.

Voi myös vierailla toisten talossa. Sitten voi selailla muiden profiileja, ja itse voi joka päivä valita että millä tuulella on.(hyvällä, huonolla, kyllästynytjne.) Muut sitten näkevät, oletko esim. kiukustunut.

Niillä taalereilla voi ostaa "Duck-shopista" kalustusta taloon, esim. sohvia, peilejä, pöytiä jne.

Se on mun mielestä ihan kivaa, paitsi että talossa on vain yksi huone...

Itse olen kiinnittänyt kaikki tavarat kattoon, kun oli tylsää...

Niillä taalereilla voi myös vaikka kavereiden kesken kilpailla, kuka on rikkain...MaD...

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:Saksalaisilla sivuilla saa "taalereita" pelaamisesta.<br />

Kirjautuessa saa tyhjän talon siltä kaupunginosasta mistä haluaa (siis pohj.,itä,etelä vai länsi) Ja siltä kadulta kuin haluaa.<br />

Voi myös vierailla toisten talossa. Sitten voi selailla muiden profiileja, ja itse voi joka päivä valita että millä tuulella on.(hyvällä, huonolla, kyllästynytjne.) Muut sitten näkevät, oletko esim. kiukustunut.<br />

Niillä taalereilla voi ostaa "Duck-shopista" *****stusta taloon, esim. sohvia, peilejä, pöytiä jne.<br />

Se on mun mielestä ihan kivaa, paitsi että talossa on vain yksi huone...<br />

Itse olen kiinnittänyt kaikki tavarat kattoon, kun oli tylsää...<br />

Niillä taalereilla voi myös vaikka kavereiden kesken kilpailla, kuka on rikkain...MaD...

Toi olisi kans ihan kiva idea!

Vierailija

Aioin käydä tällä sivulla joka viikko mahdollisimman monta kertaa. Kun oli kultaryntäys ei oikein toiminut Aku Ankan nettisivut minulla, joten se jäi sitten ohi. Harmittaa vieläkin :(.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat